Bihulebetennelse :/

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Åh, så elendig!! Måtte dra meg på legevakta i dag, så sliten av å være sjuk no!!!;/
CRP va så høy at e måtte ha penicillin, men har gått slik i 2 uker i håp om at det skulle gå over av seg selv.. Men i dag er jeg helt ute..
Håper baby har det bra, og at e ikke treng bekymre meg! Klagemld.. Syns så synd på meg selv ser du..

Åh, bihulebetennelse er vondt! :(
God bedring! <3 Håper du føler deg bedre snart:)

God bedring :)
Jeg har kronisk bihulebetennelse, så jeg vet hvor vondt det er..

God bedring :)
Jeg har kronisk bihulebetennelse, så jeg vet hvor vondt det er..

Tusen takk! Fysj så fælt og ha det her kronisk!! Det unner jeg ingen! Håper penicillin virker fort, så jeg slipper ha så vondt! E grein på legevakta allså (litt sliten & hormonell) ;D

God bedring!!
Sliter med kronisk bihulebetennelse, så du har min sympati!

Ekstra kjipt å ha slikt som gravid når man ikke kan ta de smertestillende man pleier :(

God bedring

Jeg hadde også bihulebetennelse i begge mine forrige svangerskap blir liksom ekstra syk når man er gravid.

God bedring!!
Sliter med kronisk bihulebetennelse, så du har min sympati!

Ekstra kjipt å ha slikt som gravid når man ikke kan ta de smertestillende man pleier :(

Tusen takk!:) så fælt å ha det her kronisk!!
E skulle ta Paracet og rhinox nesespray og penicillin.. Så det blir vel bra tilslutt :)

Åh, jeg synes synd på dere! Det gjør jo så utrolig vondt! :( men kronisk?? :o så fryktelig! Betyr det at man alltid får det i bihulene om man blir forkjølet, eller er dere ALLTID syke? :o

Åh, jeg synes synd på dere! Det gjør jo så utrolig vondt! :( men kronisk?? :o så fryktelig! Betyr det at man alltid får det i bihulene om man blir forkjølet, eller er dere ALLTID syke? :o

Det lurer jeg å på!! For så vondt som e har no og i tillegg ha det kronisk!? Til å bli sprø av ..

Åh, jeg synes synd på dere! Det gjør jo så utrolig vondt! :( men kronisk?? :eek: så fryktelig! Betyr det at man alltid får det i bihulene om man blir forkjølet, eller er dere ALLTID syke? :eek:
Det lurer jeg å på!! For så vondt som e har no og i tillegg ha det kronisk!? Til å bli sprø av ..

Jeg har det i hvert fall så og si hele tiden, med mindre jeg bruker nesesprayen min (Nasonex) og skyller med saltvann hver dag. Merker det selvfølgelig ekstra når jeg er forkjølet, da må jeg bruke smertestillende i tillegg.
Nå har jeg gått med bihulebetennelse såpass lenge at jeg har vent meg til smertene, men noen dager er bedre og noen dager er verre enn andre :)
Hender seg at jeg prøver meg på en penicillinkur (en til to ganger i året), men hittil har ikke det gjort noen endring.

Jeg har det i hvert fall så og si hele tiden, med mindre jeg bruker nesesprayen min (Nasonex) og skyller med saltvann hver dag. Merker det selvfølgelig ekstra når jeg er forkjølet, da må jeg bruke smertestillende i tillegg.
Nå har jeg gått med bihulebetennelse såpass lenge at jeg har vent meg til smertene, men noen dager er bedre og noen dager er verre enn andre :)
Hender seg at jeg prøver meg på en penicillinkur (en til to ganger i året), men hittil har ikke det gjort noen endring.
Åh stakker :( det kan ikke være lett å leve med.
Har det blitt bedre/verre nå når du er gravid?

Fy søren! Så utrolig trist og egentlig.. Håpe du har gode dager innimellom <3

Åh stakker :( det kan ikke være lett å leve med.
Har det blitt bedre/verre nå når du er gravid?
Omtrent det samme vil jeg si :)
Man blir vant til smerten også, den går litt i bakgrunnen hvis du skjønner. Det er lettere å merke det hvis jeg har en bra periode, da føles formen superbra liksom.
Selv om andre ville sagt at formen var helt normal for dem ;)

Fy søren! Så utrolig trist og egentlig.. Håpe du har gode dager innimellom <3
Har gode dager også ja :cat:
Krysser fingrene for at du blir bedre fort og at penicillin funker for deg :) God bedring i alle fall :cat:

Er konstant tett i det ene neseboret. Skikkelig digg når jeg er gravid og slimhinnene hovner ekstra opp :p Nasonex har dessverre null effekt på meg, men bruker Rhinox når det er ekstra ille, og Paracet når det dunker så fælt i hodet at jeg bare vil grave meg ned. Skulle til ØNH for vurdering av operasjon, men det ble selvsagt utsatt nå som jeg ble gravid...

Åh, så elendig!! Måtte dra meg på legevakta i dag, så sliten av å være sjuk no!!!;/
CRP va så høy at e måtte ha penicillin, men har gått slik i 2 uker i håp om at det skulle gå over av seg selv.. Men i dag er jeg helt ute..
Håper baby har det bra, og at e ikke treng bekymre meg! Klagemld.. Syns så synd på meg selv ser du..

Huff...stakkar! God bedring. Ikke noe gøy med bihulebetennelse!

God bedring:)

Er konstant tett i det ene neseboret. Skikkelig digg når jeg er gravid og slimhinnene hovner ekstra opp :p Nasonex har dessverre null effekt på meg, men bruker Rhinox når det er ekstra ille, og Paracet når det dunker så fælt i hodet at jeg bare vil grave meg ned. Skulle til ØNH for vurdering av operasjon, men det ble selvsagt utsatt nå som jeg ble gravid...

jeg har slitt med bihuler i mange år. Nå bruker jeg Nasonex ved minste antydning til bihuleproblemer, og da er det over på 2-3 dager. Legen min anbefalte meg å bruke det under graviditeten også i steden for å bli skikkelig dårlig. Så utrolig vondt å ha bihulebetennelse.

Back
Topp