Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luuurt, men vet at vi skal være forsiktige med smertestillende, men husker jeg prøvde å legge meg uten sist jeg hadde det å våknet etter en liten stund å det var så vondt i hele ansiktet å hode at det kjentes ut som jeg hadde fått skam bank....Takk for råd og omtanke![]()
Tror jeg skal ligge med to puter i natt..![]()
Ja! Har hittil bare tatt en paracet, så skal våge meg utpå en til etterpåLuuurt, men vet at vi skal være forsiktige med smertestillende, men husker jeg prøvde å legge meg uten sist jeg hadde det å våknet etter en liten stund å det var så vondt i hele ansiktet å hode at det kjentes ut som jeg hadde fått skam bank....![]()
Ja! Har hittil bare tatt en paracet, så skal våge meg utpå en til etterpå![]()
Dumme bihulebetennelse!![]()
Det står faktisk på felleskatalogen at Otrivin kan brukes i svangerskap i terapautiske doserGravide skal helst ikk bruke forkjølelses-nesespray som Otrivin og andre. Svigerinnen min fikk råd på apoteket om å heller bruke saltvannsspray med ekstra mengde salt for å hjelpe på tett nese.
Er annet tips jeg har god erfaring med er peppermynteolje/ eukalyptusolje. Kjøpes på apoteket. Fyll vasken eller en balje med varmt vann, ha i noen dråper olje. Sitt med håndkle på hodet og ansiktet over dampen, pust inn med nesa. Løse opp og er veldig deilig.God bedring!