Frk. Snopesyk
Forumet er livet
Var skikkelig dårlig. Ble jo nesten ikke varm engang! BUU! Driver å laster ned 3 forskjellige videoer nå, så må vel finne noe bra etterhvert [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Katthult
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
Nei, det var skikkelig sløvt! Prøver å slette videoen, men det får jeg visst ikke lov til [8|]
Merkelig.. har du testa cardio max da?
Jeg har trent 30ds i to dager nå. Litt stiv og støl i lår og brystmuskulatur, men ellers går det veldig bra! Merker jeg skulle hatt litt tyngre manualer på alle øvelsene bortsett fra skulderøvelsene. Skuldrene min er tydeligvis ute å kjøre [:-]
ORIGINAL: *yummymummy*
Nei, det var skikkelig sløvt! Prøver å slette videoen, men det får jeg visst ikke lov til [8|]
Merkelig.. har du testa cardio max da?
Jeg har trent 30ds i to dager nå. Litt stiv og støl i lår og brystmuskulatur, men ellers går det veldig bra! Merker jeg skulle hatt litt tyngre manualer på alle øvelsene bortsett fra skulderøvelsene. Skuldrene min er tydeligvis ute å kjøre [:-]
Nei, den kutta jeg ut å laste ned, for den eneste fila jeg fant var så svær. Over 3 gb, og jeg har nesten ikke mer plass på pc`n.
Skulderøvelsene er jo ganske tunge da, og det er mange av øvelsene som går på skuldrene. Spesielt den siste styrkeøvelsen i level 1 (side lunches (eller hvordan det skrives) med vektene opp på øyenivå) syns jeg var veldig tung [:-]
den sliter jeg maks med å utføre iallefall. Får dem ikke så høyt opp som jeg skal ha dem liksom. Men er bare ferdig med dag 5 enda, så kan henne det blir bedre etterhvert.
Ja, den øvelsen er veldig tung for skuldrene! Synes forsåvidt knebøy med skulderpress er ganske tung og jeg. Men det kan være fordi den kommer så tidlig at skuldrene ikke er skikkelig varme enda.. Brystøvelsen og biceps kjenner jeg ingenting. Så jeg må smiske med min kjære bror om å få låne manualene hans i 4 uker [8D]