Biggest Looser på Kinect

Bella_

Gift med forumet
Til alle dere som slanker dere eller vill slanke dere, så anbefales Biggest Looser på Xbox xin Kinect, MORRO!!!
Zumba plata også, suuper morro!!

Så, løp ut og kjøp, og tren akkurat når det passer hjemme i stua, Genialt!!

Den sier til og med ifra om du gjør en øvelse Litt feil, så genialt for dem som ikke har trent så mye før[:)]
[:)][:)]

Oj, så bra!
Jeg har faktisk vurdert zumba, men har ikke turt å kjøpe det, for har ikke hørt noe om det.

Så takk![;)]

Har dvd som jeg har trent etter da, og det funker, men ser for meg at det her blir morsomere!

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Oj, så bra!
Jeg har faktisk vurdert zumba, men har ikke turt å kjøpe det, for har ikke hørt noe om det.

Så takk![;)]

Har dvd som jeg har trent etter da, og det funker, men ser for meg at det her blir morsomere!

Det er GENIALT, den sier fra når du gjør det riktig, eller feil, og man kan samle poeng, og, ja, morro trening[:)]

Beste er jo at den ser kroppen din og hva den gjør, så man gir den jo det ekstra som man også gjør på ett treningsstudio[:)]

Lykke til [:)]

ORIGINAL: Bella_

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Oj, så bra!

Så takk![;)]

Det er GENIALT, den sier fra når du gjør det riktig, eller feil, og man kan samle poeng, og, ja, morro trening[:)]

Beste er jo at den ser kroppen din og hva den gjør, så man gir den jo det ekstra som man også gjør på ett treningsstudio[:)]

Lykke til [:)]

Da blir det nok det etterhvert!
Tusen takk!

Pris på dette da? [:D]

gubben har akk vært å kjøpt xbox 360 med kinect nå [:)]

ORIGINAL: MammaMilla88

Pris på dette da? [:D]

gubben har akk vært å kjøpt xbox 360 med kinect nå [:)]

Jeg bestilte det fra Amazone via UK, til rett under 200 kr faktisk pr spill... [:)] Om det ikke var 150... Vet ikke heeelt om det selges i Norge enda.. Men, Zumba gjør, og koster vel 400 kr eller litt under tror jeg...

Back
Topp