BIG mamma...

ORIGINAL: _maja_

HALLO!!!!

Du var jo helt normal....slank til å være gravid.
Å den kjempe fine magen[:)]

signerer

gravide folk pleier jo å få litt ekstra rumpe/lår... men du kunne fint tatt magen rett av og fremdeles sett flott ut!!

nydelig gravid![:)]

de kan vel umulig ha ment tykk i ordet rette betydning?
er du ei slik som aldri legger på deg ellers? eller mente de at magen var veldig stor? Hva???
Eller hva slags venner har du? slike som bare er skinn og bein?

*helt forvirra jeg*

ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07

Hallo??!!?? da tror jeg de trenger briller,eller så var de bare misunnelig!!!!

du var ikke feit i det hele tatt...så ut som om du hadde svelget en basketball[;)] du var kjempeflott!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Hebra

Nå har jeg hatt SÅÅÅ mange som har sagt at de syns jeg var skikkelig tjukk når jeg var gravid. Greit nok, jeg tar meg ikke nær av det, for jeg var ganske overvektig i utgangspunktet. Men jeg syns selv aldri det var SÅÅÅ gale da.. Så derfor legger jeg ut et bilde her, 3 dager før jeg fødte. Var jeg virkelig sååå jævla tykk som alle skal ha det til? Sett bort i fra magen da seff..[;)] (Tar meg ikke nær av noe altså, vil ha en ærlig mening[:)])

Heisann du... du hadd jo bærre dn fine gravidmagen da!! ellers så va du jo fiin... Veit jo ikke kossn du såg ut før du vart gravid.. men... Jeg ser iallfall bare magen på dg!!

ORIGINAL: **Flash**

gravide folk pleier jo å få litt ekstra rumpe/lår... men du kunne fint tatt magen rett av og fremdeles sett flott ut!!

nydelig gravid![:)]

de kan vel umulig ha ment tykk i ordet rette betydning?
er du ei slik som aldri legger på deg ellers? eller mente de at magen var veldig stor? Hva???
Eller hva slags venner har du? slike som bare er skinn og bein?

*helt forvirra jeg*

Jeg hadde litt ekstra før jeg ble gravid også, å på det bildet var jeg 90kg. Jordmor sa til meg at hun hadde aldri gjetta at jeg var så tung. Men jeg fikk høre "på bygda" at enkelte venninner av meg syns jeg hadde lagt på meg så mye og at jeg var skikkelig tykk. Og de venninnene mine er ikke akkurat slanke da, så jeg tok meg ikke så veldig nær av det.. Men tilogmed sambo sa jeg var feit når jeg var gravid, + enkelte andre familiemedlemmer. Det var ikke så gøy å høre da.. [8|] 

de som har sagt det må jo bare gå og sjekke synet!!!
du er jo nydelig!!

Jessu navn.. Slå dem! Du er jo tynn.. De aner ikke hva de snakker om!!

Hallo hvor var du liksom tjukk, syns ikke du var det i det hele tatt. Så for meg noe helt annet.

ORIGINAL: Nikki!

det må du vel se selv at du ikke er tykk[:)]
du er slank med en flott gravid mage på det bilde=)

Det er ikke så lett å se selv, vet bare hva vekta viser jeg...

Nei kjære deg, eneste du hadde var jo mage og det er fordi du var gravid!
Du var flott!

di folka må få seg briller som har sagt det til deg!

TJUKK??????????????? Hvor da liksom?? Nå må de altså skjerpe seg!!
Kjempefine gravidmage hadde du[;)] Håper jeg blir like flott den dagen jeg bølir gravid. [:D]

ORIGINAL: Nahemah

Det er de som har sagt det til deg som er tjukke i hodet...enkelt og greit[:D]

Signerer

ORIGINAL: _maja_

HALLO!!!!

Du var jo helt normal....slank til å være gravid.
Å den kjempe fine magen[:)]

Back
Topp