Big Brother...

heididi

Flørter med forumet
noen som ser på det eller...? [8|]

Hadde tenkt til det helt til jeg så hva de puttet inn i huset.....[&:][&:][&:]

Hadde store planer om å se på det ja, men som oppdaget jeg hva de sendte inn... Hun der trønderske bimboen, Carina, hun gikk jeg på skole med, og hun var aldri særlig grei mot meg.. Orker ikke trynet på henne, så jeg ser ikke så mye på det for å si det sånn.

Gidder ikke se jeg heller, dels fordi jeg synes det er et oppbrukt program, dårlig og kun basert på et par ting, og at jeg så hva de puttet inn i huset. Har gått i parallellklassen til Roger "Kvalm" Sunde [&:]

det står på,men jeg følger ikke med. myyye koseligere her sammen med dere!!! åsså har de jo putta inn de med aller minst iq i år,og sånne blir det lite underholdning av!!![:'(]

ORIGINAL: maria_theresa

ORIGINAL: ~Nahemah~

har et halvt øye bort på tv'n[:)]

Me too![;)]

her også...er mest opptatt på dataen da[:D]

Er jo bra opp i dagen hva de ønsker me programmet i år... 
Personlig syns jeg det er et heilt teit konsept, men ser på det ja....[;)] hehe

er nok myye koseligere å sitte her ja!!![:D]

skyt meg skyt meg jeg hater det programmet set på det som tortur ren straff og måtte lide sg gjennom noe så dustete .. den ene dama er jo dummere en den andre,, helt ærlig hadde mitt barn vært så tullibg som noen av dem der inne ja da hadde de blitt arveløse[8D] jeg sier det igjen ta meg oppi skogen og skyt meg hvis det er eneste utvei far og se det programmet!!!

hahaha[:D] må le litt! bra sagt! hvis jeg forstår deg rett så liker du ikke det programmet altså! hihi[;)] 
Aldri i livet om mi datter hadde fått vært me på noe sånnt, vet jeg ikke har "stemmerett" når hun er så gammel, men alikevel!!![:D]

e ikkje mye som røre seg oppi de hodan nei...[;)]

ORIGINAL: Godhjerta

Det er tydelig at TvNorge er et synkende skip i alle fall.
De har satset omtrent hele sitt budskjett på BB, og det merkes. Se bare på alle reprisene de sender på tv!'
De har ikke penger til nye programmer, så derfor går det kun i repriser på repriser, og noen faste serier!
Og så har de lufthodene i TvNorge gamblet bort pengene sine på BB - i håp om at det vil dra seere! Herregud, de må jo være like dumme i hodene sine som deltakerne er jo!

Hadde de enda plukket ut deltagere som var litt show å se på, disse var jo helt.... Ja.... Hva skal man si?

ORIGINAL: Lillesnusken

ORIGINAL: Godhjerta

Det er tydelig at TvNorge er et synkende skip i alle fall.
De har satset omtrent hele sitt budskjett på BB, og det merkes. Se bare på alle reprisene de sender på tv!'
De har ikke penger til nye programmer, så derfor går det kun i repriser på repriser, og noen faste serier!
Og så har de lufthodene i TvNorge gamblet bort pengene sine på BB - i håp om at det vil dra seere! Herregud, de må jo være like dumme i hodene sine som deltakerne er jo!

Hadde de enda plukket ut deltagere som var litt show å se på, disse var jo helt.... Ja.... Hva skal man si?
Airheads??[8|][:-]

Det kan kanskje være et passende ord ja [:D]

Og det var ikke bare kvinnfolkene som var airheads, mannfolkene var ikke stort bedre de....

nei, jeg vet...helt sykt dumme[8D]

[:D]

Back
Topp