Bieber-skandalen

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva tenker du om den?

Bieber forlot scenen etter en sang. Han ga en fan en flaske med vann, og hun var uheldig og sølte. Han hentet noe for å tørke opp vannet, og jenta grep tak i det og nektet å slippe selv om han ba om det. Da stormet han av scenen.

Jeg har lest litt kommentarer, det virker som flesteparten synes Bieber er dum. Men så kom jeg bort i en kommentar om scenesikkerhet, der noen skrev om vann på scenen og elektrisk sjokk. Jeg har ingen kunnskap om det selv. Men jeg kan til en viss grad forstå Bieber, for han er ikke mye menneske lenger. Han er jo redusert til noe fansen kan behandle som de vil. Moren til denne jenta tar heller ingen ansvar for dette.

Hvordan bør man oppføre seg på konsert? Har vi foreldre ansvar for å lære barna om folkeskikk og idoler? Lære dem at stjerner har intimsoner de og? ELler er det slik at når noen har blitt en stjerne så har de ingen rett til å motsette seg noe fra fansen? Eller...?

Jeg skjønner han ,det vsr flere som kastet vann,han ba de kutte ut, han hentet håndkle å ville tørke men noen tok tak i det å nektet å slippe det, i tilegg ble han dyttet i fra de som sto fremst.

Om det var mitt barn om oppførte seg sånn så hadde jeg blitt flau

Er ikke Bieber fan. Men hvorfor er de så nærme? Burde være mellomrom mellom fansa og scenen. De burde jo virkelig ikke ha sjansen til å være borti scenen. Bieberfans er jo tydligvis helt ruske gal nærmest!
Enig med Kengu! Jeg hadde vært flau om mine barn oppførte seg sånn. Uavhengig om han er stor kjendis burde man forstå at sånn oppfører man seg ikke.

Kanskje de lærer nå da. Skjønner ikke han vil tilbake hit en gang når det er sånn hysteriske takter hver gang.

Jeg synes det er helt tullette! Ja, fjortiss jentene oppfører seg deretter, men slik har det vært i alle år. Dette er noe man må lære og håndtere, det er en del av jobben, selv om det er en ubehagelig en. Ikke synes jeg det lille man ser av videoene ser så utrolig ille ut heller. Ja, de skulle hørt på ham, men alikevel, og bare gå av scenen slik, så kjapt, og ikke komme på igjen. Hva med og få noen andre til og tørke opp, og fortsette som planlat?

Jeg synes hele fyren er ufattelig barnslig! Men han er vel ødelagt av all oppmerksomheten fra så tidlig alder. Det skulle ikke vært lov og bli så kjent så ung synes jeg. Det er rett og slett skadelig, men det er gjerne en annen diskusjon....

Jeg synes det er helt tullette! Ja, fjortiss jentene oppfører seg deretter, men slik har det vært i alle år. Dette er noe man må lære og håndtere, det er en del av jobben, selv om det er en ubehagelig en. Ikke synes jeg det lille man ser av videoene ser så utrolig ille ut heller. Ja, de skulle hørt på ham, men alikevel, og bare gå av scenen slik, så kjapt, og ikke komme på igjen. Hva med og få noen andre til og tørke opp, og fortsette som planlat?

Jeg synes hele fyren er ufattelig barnslig! Men han er vel ødelagt av all oppmerksomheten fra så tidlig alder. Det skulle ikke vært lov og bli så kjent så ung synes jeg. Det er rett og slett skadelig, men det er gjerne en annen diskusjon....
Enig med det siste der, de største barnestjernene blir jo helt ødelagt. Mange ender opp som narkomane og alkoholikere i tidlig alder, og loven er visst veiledende.

Jeg er ingen Bieber fans selv, men han har vel ikke mye realisme igjen i seg. Et annet eksempel er Miley Cyrus, hun utfordrer grenser. Likevel er hun langt fra den verste. Han fra Hjemme alene har vel fått en dødsdom hengende over seg, han ødelegger seg selv med fyll og stoff. Tragisk!

Nå er ikke jeg den som engasjerer meg i Bieber, sånn verken for eller imot men jeg må si at jeg blir sjokkert over hvor mye rart, og stygt, voksne folk får seg til å si om et annet menneske. Man vet ofte ikke alle sidene av saken.

Men greit, var kanskje litt voldsom reaksjon, og fantes nok veldig mange bedre måter å håndtere det der på. Men hva vet vi egentlig om hvorfor han reagerte som han gjorde? Sånn egentlig?? Tror ikke akkurat at flesteparten av de som uttaler seg har vært i hans sko, og vet hvordan det er, så Syns folk kan slappe av litt og begynne å tenke seg LITT om før de kaster stein!

Jeg leste en kommentar fra ei av de som sto langt framme under konserten som sa hun skjønte hvorfor han dro.

Å kommntarene mange voksne kommer med er helt utrolig stygge. Hva skjedde med å være gode forbilder for barna sinr
Ja enig. De trenger jo bare lese kommentarfelt for å lære profesjonell mobbing :-(

Jeg syns ikke han kan forvente at disse fjortisjentene hører etter. Bare å se på trafikkaoset forrige gang han var her, de hører jo ikke på politiet heller. Men sånn er det med disse fansene :) han hadde ikke vært noe uten dem.

Hvis det var et sikkerhetsmessig problem så burde han trukket seg vekk fra publikum og gitt beskjed til vaktene om å ordne vannet.

Syns det er ganske barnslig av han å storme ut av scenen. Stakkars gutt tåler jo ikke motgang. Skulle tro han var 14 år gammel selv. Han er ikke den ene kjendisen som møter på utfordringer knyttet til fansen.

Jeg skjønner hvorfor han gikk, han hadde sagt ifra på forhånd at han ikke ville ha noen helt foran ved scenen, noe vaktene ikke gjorde noe med, og det er jo av sikkerhets grunner han tørker opp vannet, masse elektriske ting og man kan skli på det. Når en gjeng med fjortiser kaster vann på scene mens han prøver å tørke opp og han ber de stoppe og advarer dem at han kommer til å gå hvis de fortsetter, noe de gjør. Jeg hadde gått selv.

Blir også irritert på foreldrene som sier at Bieber må vokse opp og at barna dems ikke gjør noe galt..

Hva tenker du om den?

Bieber forlot scenen etter en sang. Han ga en fan en flaske med vann, og hun var uheldig og sølte. Han hentet noe for å tørke opp vannet, og jenta grep tak i det og nektet å slippe selv om han ba om det. Da stormet han av scenen.

Jeg har lest litt kommentarer, det virker som flesteparten synes Bieber er dum. Men så kom jeg bort i en kommentar om scenesikkerhet, der noen skrev om vann på scenen og elektrisk sjokk. Jeg har ingen kunnskap om det selv. Men jeg kan til en viss grad forstå Bieber, for han er ikke mye menneske lenger. Han er jo redusert til noe fansen kan behandle som de vil. Moren til denne jenta tar heller ingen ansvar for dette.

Hvordan bør man oppføre seg på konsert? Har vi foreldre ansvar for å lære barna om folkeskikk og idoler? Lære dem at stjerner har intimsoner de og? ELler er det slik at når noen har blitt en stjerne så har de ingen rett til å motsette seg noe fra fansen? Eller...?

Jeg syntes det var helt på sin plass.
Både mtp elektrisk sjokk og sklisikerhet i dansenumre skjønner jeg at han reagerte.
Men fansen burde vært fjernet, ikke ham.

Jeg syntes det var helt på sin plass.
Både mtp elektrisk sjokk og sklisikerhet i dansenumre skjønner jeg at han reagerte.
Men fansen burde vært fjernet, ikke ham.
Ja, men hadde det gått? Eller hadde det blitt hysteri og trengsel på grensen til farlig? Det har skjedd på konserter før at folk har blitt trampet ihjel, men her er det jo snakk om yngre fans for det meste.

Ja, men hadde det gått? Eller hadde det blitt hysteri og trengsel på grensen til farlig? Det har skjedd på konserter før at folk har blitt trampet ihjel, men her er det jo snakk om yngre fans for det meste.

Men det var vel ikke snakk om så mange som burde vært fjernet?
Og det var jo ikke så mange som var der slik jeg forstod det.

Jeg skjønner reaksjonen hans og hadde nok kunnet gjort det samme selv, mne han burde gitt det en sjanse eller to til.

Han har valgt å jobbe med musikk, og da kan man bli kjendis. Ting som dette er naturlige følger av å være kjendis.

Men det var vel ikke snakk om så mange som burde vært fjernet?
Og det var jo ikke så mange som var der slik jeg forstod det.

Jeg skjønner reaksjonen hans og hadde nok kunnet gjort det samme selv, mne han burde gitt det en sjanse eller to til.
Jeg vet ikke. Det var vel rett under 1000 tilstede så vidt jeg fikk med meg. Tror nok begge sider kunne ha gjort ting annerledes ja.

Han har valgt å jobbe med musikk, og da kan man bli kjendis. Ting som dette er naturlige følger av å være kjendis.
Han er vel ikke den eneste som opplever problemer under en konsert :P hadde tatt seg ut om alle skulle løpe av scenen sånn som han hver gang de møtte på problemer :P

Er ikke Bieber fan. Men hvorfor er de så nærme? Burde være mellomrom mellom fansa og scenen. De burde jo virkelig ikke ha sjansen til å være borti scenen. Bieberfans er jo tydligvis helt ruske gal nærmest!
Enig med Kengu! Jeg hadde vært flau om mine barn oppførte seg sånn. Uavhengig om han er stor kjendis burde man forstå at sånn oppfører man seg ikke.

Kanskje de lærer nå da. Skjønner ikke han vil tilbake hit en gang når det er sånn hysteriske takter hver gang.

Enig i alt her!

Jeg gir Bieber tommel ned, og tenker at dette var diva-aktig og barnslig. Dette kunne vært håndtert på en annen måte av flere parter.

Back
Topp