bidronning gele

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hørt om mange som bruker det, hva er det? og hvor får man kjøpt det?
noen som har erfaringer med dette...
er det samme som babyklister?

Får på helsekost. Det er jo en naturprodukt. Som biene samler til dronninga si :) Og hun da spiser det :D Så det er jo veldig næringsrikt. Om det hjelper noen, er ikke lett å si, men du blir jo ikke verre av den. Den er dyr, sånn du veit det. Og det er ikke det samme som babyklister.

Har også sett at mange bruker dette? Hva skal det liksom gjøre?

smaker honning kanskje og? :(

Smaker ingenting. Dei ser ut som tran tabletter-sånne avlange, gule :P

takk for svar :) da var det bestilt... synes ikke det var så dyrt... 300kr for en måned..
hvis ikke det finnes flere slager med bidroning gele...
kjøpte det på nettet på helseshoppen på nett..

Det er jo hvor mange du tar om dagen ;) Jeg tror jeg tok 2tbl morgen og kveld.

Jeg surfet litt på dette, og mange sier det samme: Man skal ikke ta bidronninggele etter EL. Man tar det fra første mensdag til EL (evt uttak). Kan virke mot sin hensikt (som er å styrke og bedre eggkvalitet) å ta det hvis man blir gravid. De jeg har snakket med tok en pille daglig - de ble gravide med perfekte flotte egg.

Men når du surfer på nettet angåendes dette, så kommer jo det opp innlegg fra folk som har PRØVD dette. Det er ikke ei undesøkelse av folk som har peiling på det ;)
Jeg ble abefalt av ernæringsdamen min som satt sammens hele vitamindoseringa mi. Jeg stolte mere på henne enn det som står på nettet.
Og når man tenker over - hva som er i bridronninggelen? Det er jo ikke hormoner i den som progesteron og østrogen som kan ødelegge noe.

okey.... kjøpte bare en boks....for trodde det var en tabl til dagen...
får prøve meg på to til dagen, så varer det hvertfall i 14 dager :)

Back
Topp