bidragsforskudd???

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
noen som har fått den?

bare halve.

Kan jeg bare spørre hvor lang tid det tok fra dere søkte til dere fikk første utbetaling? [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Kan jeg bare spørre hvor lang tid det tok fra dere søkte til dere fikk første utbetaling? [:)]

Med bidragsforskudd tok det ca 3 mnd. Med selve bidraget tok det 9 mnd før vedtak, og 15 mnd før de satt igang tvangstrekk (fra søknadsdato)

ORIGINAL: *Becca*

ORIGINAL: Råsa Muffin

Med bidragsforskudd tok det ca 3 mnd. Med selve bidraget tok det 9 mnd før vedtak, og 15 mnd før de satt igang tvangstrekk (fra søknadsdato)

Okei, takk for svar [:)][:)]

har ikke fått det jeg heller...[&:]

Det er visst noe feil hos NAV Innkreving igjen, som gjør at det ikke blir sendt ut før i dag eller noe sånt vistnok... Vi skal ha det før helgen hadde de sagt.

ORIGINAL: reidis

har ikke fått det jeg heller...[&:]

ORIGINAL: *Meya*

Det er visst noe feil hos NAV Innkreving igjen, som gjør at det ikke blir sendt ut før i dag vistnok...

lurer på hva de i nav innkrevning hadde gjort om f.eks lønnen deres ikke kom til rett dato (ja, er ikke det samme, men penger er penger).

Det er visst noe feil hos NAV Innkreving igjen, som gjør at det ikke blir sendt ut før i dag eller noe sånt vistnok... Vi skal ha det før helgen hadde de sagt.

ja det er sååå typisk når man trenger dem

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Står det noe om det på nav sine sider?

Vet ikke om det står noe feks på DinSide om du logger inn, men det står ikke noe på selve nav.no, gjorde ikke det i sta i alle fall...

Står det noe om det på nav sine sider?

Vet ikke om det står noe feks på DinSide om du logger inn, men det står ikke noe på selve nav.no, gjorde ikke det i sta i alle fall...

Fant ikke noe på nav.no jeg heller....Mon tro om det også gjelder bidragsforskudd?

Jeg får siden han ikke betaler i det hele tatt, vet ikke om det er ulike datoer for sånt da... Men dette jeg får, er det som heter "bidragsforskudd" som NAV har en fast utbeatlingsdato på...

Vi får hive oss på telefonen klokka ni da alle sammen hehe, kanskje de skjønner alvoret :D

Jeg får heldigvis lønn i ettermiddag da, ellers hadde vi sitti i saksa.

Er så sjiipt! Måtte bruke pengene mine på å rense bilen etter en kkjempe spy episode forrige torsdag og trenger virkelig forskuddet i dag altså...[:(] *sukker oppgitt*

Er så sjiipt! Måtte bruke pengene mine på å rense bilen etter en kkjempe spy episode forrige torsdag og trenger virkelig forskuddet i dag altså...[:(] *sukker oppgitt*

jeg har kun 10 kr igjen :(

Føler med deg Reidis

Føler med deg Reidis

søt du er.. [:D]

Back
Topp