bidragsforskudd??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
har alle fått den??
jeg har ikke fått den :(

dytt

har ikke fått den enda men regner med den kommer i dag[:)]

kom ikke den på mandag da?

Ikke fått jeg heller..

Ikke fått den her heller, står på NAV sine sider at det er utbetaling i dag... Jeg pleier alltid å få inn dagen før:( Så tror nok ikke vi får før etter helgen:(:(

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Ikke fått den her heller, står på NAV sine sider at det er utbetaling i dag... Jeg pleier alltid å få inn dagen før:( Så tror nok ikke vi får før etter helgen:(:(

Innkrevingssentralen sa at det er forsinket og ikke kommer før den 10... Men mange har fått den på Mine utbetalinger nå.

Jeg fikk igår..

jeg har fått det inn på mine utbetalinger på nav.no så jeg får det nok i dag tenker jeg. rundt halv 4 som vanlig[;)]

ORIGINAL: Bejb

jeg fikk i går...

Jeg fikk den akkuratt for 10 min siden eller nioe.. Satser på at den kommer snart til dere andre også :) 

ORIGINAL: Minprinslukas

Jeg fikk den akkuratt for 10 min siden eller nioe.. Satser på at den kommer snart til dere andre også :) 
Siiii at du har postbanken.... [8D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Innkrevingssentralen sa at det er forsinket og ikke kommer før den 10... Men mange har fått den på Mine utbetalinger nå.

Kjedelig... Her står det på kommende betalinger på NAV:(

Åja står på dine utbetalinger nå.. men er jo bare 20 kr..
Så da var det vel barnebidraget jeg fikk på mandag sammen med barnetrygda da?

Skjønner ikke noe av de greiene jeg. 10 kr 20 kr bruker det å stå ofte [8|]

Weee det kom. Phew. 

Har ikke fått jeg heller. [:@]
Og det har hendt flere ganger at jeg har fått mellom 30-70 kr i mnd [:@]
Er ikke bare bare å skjønne seg på nav..

der var de kommet inn, og jeg har postbanken [:)][:)]

Back
Topp