Bidraget

tia85

Elsker forumet
Noen som har fått barnebidraget? Er det for sen utbetaling denne mnd også tro? [&:]

*dytt*

nei, har ikke fått det!!![:@][:'(] håper på det kommer i ettermiddag!!:) det står på ''mine'' sider at det skal være utbetalt! så

Det skal ikke være på konto før den 10. så det er godt mulig det ikke kommer før over helga..

Den har jo alltid kommet en dag før. Så siden det står på nettet at utbetalings datoen er i dag, skulle de egentlig kommet i går.

ORIGINAL: *Becca*

Det skal ikke være på konto før den 10. så det er godt mulig det ikke kommer før over helga..

Ja, med det er for de som får pga BF ikke har betalt inn bidrag..
jeg skal ha det på datoen, fordi jeg har ikke bidrag fra far..
dette fikk jeg beskjed om hvertfall, jeg får det senere har jeg også fått vite![:)]

Jo, men det står også med liten skrift under utbetalingsdato at pengene skal være på konto senest den 10. i mnd. Man kan altså ikke forvente å ha pengene på konto før den 10.

Jeg skal ha bidragsforskudd ihvertfall.

Jeg ringte de, og han sa at det er sendt, men at datoene har blitt justert siden veldig ofte sendte de bidraget tidligere enn beregnet, så nå kan man beregne at det kommer på konto på ettermiddagen på den datoen som står på NAV.

Dette med "før den 10." handler om at noen banker tar noen dager for å få det på konto, feks, Postbanken er den kjappeste tror jeg hehe...

ORIGINAL: *Meya*

Jeg ringte de, og han sa at det er sendt, men at datoene har blitt justert siden veldig ofte sendte de bidraget tidligere enn beregnet, så nå kan man beregne at det kommer på konto på ettermiddagen på den datoen som står på NAV.

Dette med "før den 10." handler om at noen banker tar noen dager for å få det på konto, feks, Postbanken er den kjappeste tror jeg hehe...

Det kan ikke stemme, da burde det vært sånn med alle stønader jeg får fra nav![8D]

ORIGINAL: Heijdii

Det kan ikke stemme, da burde det vært sånn med alle stønader jeg får fra nav![8D]

Noen ting har fast dato inn på konto, andre ca-datoer.

Feks da jeg sendte meldekort lørdager, så fikk jeg melding om at det var ferdig beregnet mandag kveld eller tirsdag morgen, og fikk pengene onsdag. Andre fikk penger torsdag, og min bror han fikk de jaggu ikke før fredag faktisk, pga banken.

ORIGINAL: Heijdii

Noen ting har fast dato inn på konto, andre ca-datoer.

Feks da jeg sendte meldekort lørdager, så fikk jeg melding om at det var ferdig beregnet mandag kveld eller tirsdag morgen, og fikk pengene onsdag. Andre fikk penger torsdag, og min bror han fikk de jaggu ikke før fredag faktisk, pga banken.

Hm.. de sa ikke det til meg skjønner du, de sa at det gikk på bidrag fra far osv..
men men, jeg satser på at de er på konto kl 15.. å er de det så er dagen reddet! [8D]

Jaja, det med 10. er også noe med når far faktisk betaler bidrag.

Jeg er bare glad at det var noe rot jeg, for da fikk jeg bekreftet at bidraget kommer. Vi leverte jo noe sånn papirer på dette her før jul, sånn om det skulle bli omregnet, men det ble det ikke, men han har oppgitt at han betaler 1200 kr i mnd i bidrag lol men det gjør han ikke... Men det hadde ingen innvirkning på forskudet, fordi de så på det som enten tull eller ett eller annet missforståelse.

Back
Topp