Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Becca*
Det skal ikke være på konto før den 10. så det er godt mulig det ikke kommer før over helga..
ORIGINAL: *Meya*
Jeg ringte de, og han sa at det er sendt, men at datoene har blitt justert siden veldig ofte sendte de bidraget tidligere enn beregnet, så nå kan man beregne at det kommer på konto på ettermiddagen på den datoen som står på NAV.
Dette med "før den 10." handler om at noen banker tar noen dager for å få det på konto, feks, Postbanken er den kjappeste tror jeg hehe...
ORIGINAL: Heijdii
Jeg ringte de, og han sa at det er sendt, men at datoene har blitt justert siden veldig ofte sendte de bidraget tidligere enn beregnet, så nå kan man beregne at det kommer på konto på ettermiddagen på den datoen som står på NAV.
Dette med "før den 10." handler om at noen banker tar noen dager for å få det på konto, feks, Postbanken er den kjappeste tror jeg hehe...
Det kan ikke stemme, da burde det vært sånn med alle stønader jeg får fra nav![8D]
ORIGINAL: Heijdii
Det kan ikke stemme, da burde det vært sånn med alle stønader jeg får fra nav![8D]
Noen ting har fast dato inn på konto, andre ca-datoer.
Feks da jeg sendte meldekort lørdager, så fikk jeg melding om at det var ferdig beregnet mandag kveld eller tirsdag morgen, og fikk pengene onsdag. Andre fikk penger torsdag, og min bror han fikk de jaggu ikke før fredag faktisk, pga banken.