bhg

sjefsberta123456

Glad i forumet
min 2 årige datter (som blir 3 år den 24.feb.) startet i bhg tirsdag som var....

Jeg ga beskjed at hun nok trengte å sove 1-1,5 time....men pedagogen i bhg ville at vi skullle prøve uten pga det var noen barn som er ELDRE enn min datter som SKULLE ha sin søvn...jeg sa ok til det fordi jeg viste at hun ikke klarte seg uten søvn og kom til å legge seg til uavhengig av hva pedagogene sa og da tenkte jeg at de måtte inse at hun måtte sove den lille stunden.....

men nei da....onsdag og torsdag så tryglet de meg om at jeg skulle hente ho tidligere slik hun kunne sove her hjemme....i dag (fredag) skulle min eldste datter til legen så jeg hentet allerede kl 10.00....fikk da spm om hun ikke måtte være der.....ble simpelthen SÅ SUR at jeg sa: var det ikke dette dere ba meg om...at jeg skulle hente ho tidlig så hun kunne sove hjemme.....jo svarte pedagogen meg og flirte.......

jeg betaler faktisk for en full plass og full matpenger (400 kr) for ho så jeg syns at hun skal få hva hun trenger i bhg fordi at barn lærer hverandre noe vi vksne ikke kan lære dem....og desuten er hun glad for å komme dit......blir så sur

Dette skjønte jeg ikke helt?
Får hun ikke sove i bhg fordi det er eldre barn som må sove?

Selvfølgelig skal barnet ditt få dekket behovet sitt med søvn..syns du skal ta opp dette med bhg igjen jeg.

jeg snakker nok med lederen på mandag i første omgang.....hjelper ikke det så tror jeg at jeg går videre til sundhedsplejersken som det heter her i danmark (det samme som HS) og se om hun kan hjelpe oss hvis bhg ikke gør forbedringer......

ORIGINAL: *Kolibri*

Selvfølgelig skal barnet ditt få dekket behovet sitt med søvn..syns du skal ta opp dette med bhg igjen jeg.

Signerer denne...dette må du ikke finne deg i....

ORIGINAL: Faerytale

Herregud! Slik skal det da IKKE være! Hadde ikke gått med på å hente så tidlig jeg. Ha hun fått plass får de fikse deretter slik at hun får hvilt der også!

Sover de inne da eller? Er det ikke nok sengeplasser? Håpløst! Sov i vogna ute da vel? Det er da et ubrukelig argument. Ta det opp med styrer siden du ikke kommer noen vei med pedagogen, og hvis ikke de hører på deg så søk overføring til en annen barnehage. Dette skal du ikke godta!

Det hadde jeg ikke gått med på heller nei! Betaler du for full plass, så er det barnehagen sin jobb å sørge for at barnet får det det trenger, inkl søvn. Hadde faktisk tatt det som en selvfølge!

Men skjønner ikke hvorfor dattera di ikke får sove bare fordi de større barna ikke skal sove? Det er da vel individuelt fra barn til barn om de trenger søvn, så det hadde jo egentlig ikke spilt noen rolle om det var andre jevnaldrende som ikke skulle sove heller...

hjelpes ! dette er det verste jeg har hørt !! pedagog meg en viss plass, fader meg!

Herregud! Slik skal det da IKKE være! Hadde ikke gått med på å hente så tidlig jeg. Ha hun fått plass får de fikse deretter slik at hun får hvilt der også!

ENIG!

ORIGINAL: *Kolibri*

Sign. Skjønte ikke helt hva du mente.
De kan jo ikke nekte henne å sove i vogna ute i bhg eller inne...!
Herregud så sykt..

UHØRT!

ALLE barna skal ha det di trenger i bhg. Passer det ikke inn med rutinene til bhg, så går det ann å regulere barnet litt eller å faktisk gjøre unntak og kjøre barnets løp.

Om jeg var deg hadde jeg krevd at barnet skal sove mellom da og da ca og sagt høy og tydlig fra om hva jeg syntes om denne situasjonen. -Ditt barn er like viktig som de andre!

Kjenner jeg blir sint på dine vegne[:@]

ORIGINAL: MariSafari

Sover de inne da eller? Er det ikke nok sengeplasser? Håpløst! Sov i vogna ute da vel? Det er da et ubrukelig argument. Ta det opp med styrer siden du ikke kommer noen vei med pedagogen, og hvis ikke de hører på deg så søk overføring til en annen barnehage. Dette skal du ikke godta!

SIGN!  steike så for**** jeg hadde blitt!!!

Back
Topp