Bhg vogn

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har dere vogn til bhg? Kjøpt brukt ?
Er den ulik den dere bruker til vanlig ?
Dere som har flere barn, hvordan reagerte barnet på vogna i bhg ? Mye skrik ?
 
Der frøkna skal begynne i bhg så låner de vogner fra base 1 (hun begynner rett på base 2) som de kan sove i :) blir spennende å se om hun vil sove i vogn, da hun aldri har gjort det hjemme :p
 
Der frøkna skal begynne i bhg så låner de vogner fra base 1 (hun begynner rett på base 2) som de kan sove i :) blir spennende å se om hun vil sove i vogn, da hun aldri har gjort det hjemme :p
Ja, det blir spennende!! Har hun sovet i sengen sin før duppene hjemme da ?
 
Vi hadde tenkt til å kjøpe en godt brukt Emmaljunga til barnehagebruk men ettersom det nå ser ut til å ende med at vi ikke kommer til å bruke sittedelen vi hadde fra før (Emmaljunga) noe særlig men vil beholde understell og bag er det mulig vi bruker den når den tid kommer. Vi får se litt. Om vi selger den holder vi oss til opprinnelig plan. Vi skal i hvert fall ha Emmaljunga. Er veldig glad i de og de er overlegne som rene sovevogner.
Hvorfor er de overlegne som sovevogner? :happy:
 
Både min og hans foreldre har eldre Emmaljunga vogner stående, så vi låner nok en av de til bruk i barnehage.
Eventuelt setter igjen den vi bruker nå og bruker joggevognen til hverdags.
 
Har ei gammel Easywalker sportsvogn som vi fikk av ett vennepar og den har de to storebrødrene brukt og det skal lillebroren også bruke:happy: Den kan legges helt flatt , lett å trille med, lett å legge sammen og så er den lang og bred i ryggen/setet:happy: Ville ikke ha Emmaljunga vognen i barnehagen da den er så mye nyere :)
 
Vi kjøpte en brukt Simo kombi som sovevogn til største. Hel og fin vogn bortsett fra solbleket kalesje, ga 500,- for den. Kommer til å bruke den denne gangen og tenker jeg.
Stor, stødig og robust vogn med overlegen demping (liker den nesten bedre enn Emmaljungaen som kostet drøyt 20 ganger så mye...)
 
Har en Emmaljunga Scooter (?) etter eldste som vi tenker å bruke som sovevogn i bhg.
Vognen vi har til lille har 3-hjul, så føler den ikke er stabil nok.

Eldste var 1,5 år da han startet i bhg..ingen problem med å sove i vogn. Tror det blir verre med lille som må trilles kontinuerlig for å sove.
 
Har kjøpt simo, men ønsker meg Emmaljunga big star supreme. Så vi får se hva vi ender på:bag::angelic:
 
Jeg jobber selv i bhg hvor lille begynner, og vi bor 200 meter unna, så jeg tenker at vi bruker emmaljungaen i barnehagen også :) tar like lang tid å trille dit som å pakke henne i bilen :)
 
Jeg jobber selv i bhg hvor lille begynner, og vi bor 200 meter unna, så jeg tenker at vi bruker emmaljungaen i barnehagen også :) tar like lang tid å trille dit som å pakke henne i bilen :)
Genialt
 
Back
Topp