Bhg vogn

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Hvordan vogn har dere til bhg?
Har fått tilbud om å kjøpe en simo vogn fra ei venninne. Den er litt slakk i fotbrettet og knekt i håndtaket, gjør dette noe? Den er ellers hel og fin. Kan få den for 200kr, syns det var veldig billig :)

Jeg har en emmaljunga edge duo som sove vogn i bhg. Den er nesten lik vognen vi har hjemme. Den har han god plass i og jeg liker at det er 4hjul.

Så lenge vognen kan trilles fram og tilbake er den grei å ha i bhg. Litt greit om barnet må bysses i søvn eller vognen skal flyttes på.

Ville styrt unna 3hjuling som sove vogn i bhg. Vi har dårlig erfaringer med det i den bhg jeg jobber i.

Jeg har kjøpt tfk av ei på jobben til 500kr. Stod mellom den og brio go, fordi de har lengst liggestilling:)

Hadde slått til på det tilbudet!!

Vi har en simovogn i bhg. Den er bare fantastisk...

Hvis den er ødelagt tenker jeg at den bør være gratis. Ang håndtaket så gjør det ingenting om den skal stå i ro i bhg. Men fotbrettet kan jo ikke dette ned mens hun sover...

Men kan anbefale Simo på der varmeste! Har hatt det til begge ungene. God plass, eldste sov i den til han var 3 :)

Hvis den er ødelagt tenker jeg at den bør være gratis. Ang håndtaket så gjør det ingenting om den skal stå i ro i bhg. Men fotbrettet kan jo ikke dette ned mens hun sover...

Men kan anbefale Simo på der varmeste! Har hatt det til begge ungene. God plass, eldste sov i den til han var 3 :)

Nei det er ikke sånn at det detter ned, men det er litt slakk på det, så det henger litt nedover på en måte.

Jeg har en simovogn som skal stå i barnehagen. Den er gammel, stygg og solbleket, men den triller greit og er god og romslig. Tror det blir bra :)

Her skal hun faktisk sove inne, så vi slipper vogn:)
Men har en basson duo som vi hadde tenkt å bruke, veldig stor og romslig vogn med god fjæring. Helt super som sovevogn!
Vi bruker den på hytta nå isteden, kjekt å ha en vogn stående der.
Kan anbefale Basson hvis du finner noen som selger brukt.
Synes det er litt smålig å selge en ødelagt vogn for 200 kr, hun kunne jo gitt den bort gratis.

Tror jeg fant en bedre vogn. Gammel, men ingenting feil med den. Simo dette også, 500kr.
Skulle jeg ha den andre så måtte jeg kjørt 1,5 time hver vei og da hadde den jo blitt enda dyrere.

Vi skal ha simo som sove vogn i barnehagen, lun og god.
Men hadde ikke ville betalt for en vogn med feil da heller ikke tatt betalt. 200kr er ikke mye så hadde heller gitt den vekk. :)

Tror jeg fant en bedre vogn. Gammel, men ingenting feil med den. Simo dette også, 500kr.
Skulle jeg ha den andre så måtte jeg kjørt 1,5 time hver vei og da hadde den jo blitt enda dyrere.
Høres ut som et bedre kjøpt det ja:)

Var å hentet den istad, gud for en stor og tung vogn, uvant med 4 faste hjul, så tungvint å trille :p

• Liker
Reactions: EJ
Var å hentet den istad, gud for en stor og tung vogn, uvant med 4 faste hjul, så tungvint å trille :p

Heilt enig! Skal aldri ha ei vogn med fire faste hjul!! :P måtte ta med vår frå bhg no ved ferien fordi dei skal vaske ned heile bhg. Æsj kor ekkel den er!

Heilt enig! Skal aldri ha ei vogn med fire faste hjul!! :P måtte ta med vår frå bhg no ved ferien fordi dei skal vaske ned heile bhg. Æsj kor ekkel den er!
Ja jeg klarte nesten ikke å svinge med den, utrolig slitsomt :p men den var stor og lun og det er jo det viktigste :)

Ja jeg klarte nesten ikke å svinge med den, utrolig slitsomt :p men den var stor og lun og det er jo det viktigste :)
Det er en vanesak :) syns ikke det er noe problem jeg da :-) mer stødig er den og.

Back
Topp