Bhg vogn

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
I bhg vår er det ikke plass til vogner, så vi må ha med vognen fram og tilbake. :(
Tullete greier. Går det ikke ann å ta det opp på foreldremøte at det bør bygges et skur? Håpløst for de med to tette da.

Vi skal ha Brio som barnehagevogn, får den veldig billig av tanten min:) jeg har TFK nå, men hadde nok kjøpt en vogn med to svingbare hjul fremme om vi skulle kjøpt ny;-) utenom at den kantrer litt lett når du drar vognen etter deg er jeg superfornøyd med tfk'en:) har multi-x bag og den er super!!! :)

Vi må ta vognen med hjem hver fredag..

Ja, det var litt nedtur. Men vi har jo gangavstand så sånn sett er det ikke nødvendigvis et problem. Helt til det kommer en til... Hva da liksom? ;)
Må gå med to vogner da? Sette fra deg den ene og ta den andre hjem :P eller være lite miljøvennlig og kjøre :P

Vognen står i barnehagen i garderoben over helgen. Vi har sovevogn (den jeg vant her inne), og de har også senger i bhg, men begge mine barn har sovet greit i vogn inne. De sover ikke ute i det hele tatt, men de barna som ikke vil sove i seng sover i vognen sin :)

Er veldig glad min får sova ute. Masse frisk luft :) Redd det kan bli "trang" luft når så mange søv inne samtidig.

Må gå med to vogner da? Sette fra deg den ene og ta den andre hjem :P eller være lite miljøvennlig og kjøre :P

Lurer litt på hvordan det der blir ja... ;) De har noen madrasser hvor toåringene sover, men ser ikke for meg at hun klarer å sove med flere barn. Tenker også at bæresjal i februar/mars ikke er så ok. ;)

Lurer litt på hvordan det der blir ja... ;) De har noen madrasser hvor toåringene sover, men ser ikke for meg at hun klarer å sove med flere barn. Tenker også at bæresjal i februar/mars ikke er så ok. ;)

Ein får evt kjøpt slik jakke du kan pakka dikka inn i. Det må ei vennine gjera (bur fem min gange unna bhg). Dei dagane det er for kaldt leverer gubben.

Vognen står i barnehagen i garderoben over helgen. Vi har sovevogn (den jeg vant her inne), og de har også senger i bhg, men begge mine barn har sovet greit i vogn inne. De sover ikke ute i det hele tatt, men de barna som ikke vil sove i seng sover i vognen sin :)

Skulle ønske de kunne sove inne her og, syns det er så stress med utesoving på vinteren.

Skulle ønske de kunne sove inne her og, syns det er så stress med utesoving på vinteren.
Ja, det funker fint her. Vinduene står oppe på soverommet. Blir aldri dårlig luft og de store barna slipper å forstyrre de også

• Liker
Reactions: EJ
Ja, det funker fint her. Vinduene står oppe på soverommet. Blir aldri dårlig luft og de store barna slipper å forstyrre de også

Virker veldig praktisk da. Her er soveplassen ute rett ved siden av der de leker så kan ikke se for meg at frøkna kommer til å få sove godt der.. men har skjønt det sånn at det er slik I alle barnehagene her :/

Virker veldig praktisk da. Her er soveplassen ute rett ved siden av der de leker så kan ikke se for meg at frøkna kommer til å få sove godt der.. men har skjønt det sånn at det er slik I alle barnehagene her :/
Tenk positivt, godt mulig hun kommer til å sove som en stein :) er byggeplass rett nedfor her, graving og sprenging og styr hele dagen. Trodde ikke mini kom til å sove noe bra ute, han har alltid sovet i senga si... Gikk kjempefint og lydene forstyrrer han ikke i det hele tatt, sover gjennom sprengingen til og med. Tenk så sliten hun kommer til å være i barnehagen, blir nok å sove bedre der enn hjemme :)

Her skal de sove inne:) Jeg er veldig spent på hvordan det går, hun har sovet ute i vogn fra hun var 6-7 måneder. Men satser på at hun blir så sliten av å være i barnehagen at det går greit:)

Back
Topp