Tullete greier. Går det ikke ann å ta det opp på foreldremøte at det bør bygges et skur? Håpløst for de med to tette da.I bhg vår er det ikke plass til vogner, så vi må ha med vognen fram og tilbake.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tullete greier. Går det ikke ann å ta det opp på foreldremøte at det bør bygges et skur? Håpløst for de med to tette da.I bhg vår er det ikke plass til vogner, så vi må ha med vognen fram og tilbake.![]()
Må gå med to vogner da? Sette fra deg den ene og ta den andre hjemJa, det var litt nedtur. Men vi har jo gangavstand så sånn sett er det ikke nødvendigvis et problem. Helt til det kommer en til... Hva da liksom?![]()
Fordi da treng ho evt ein søskenvogn![]()
Åja tenkte ikke på søskenvogn.Litt mer tungvindt å måtte ha med to vogner? Vil jeg tro..
Må gå med to vogner da? Sette fra deg den ene og ta den andre hjemeller være lite miljøvennlig og kjøre
![]()
Lurer litt på hvordan det der blir ja...De har noen madrasser hvor toåringene sover, men ser ikke for meg at hun klarer å sove med flere barn. Tenker også at bæresjal i februar/mars ikke er så ok.
![]()
Vognen står i barnehagen i garderoben over helgen. Vi har sovevogn (den jeg vant her inne), og de har også senger i bhg, men begge mine barn har sovet greit i vogn inne. De sover ikke ute i det hele tatt, men de barna som ikke vil sove i seng sover i vognen sin![]()
Ja, det funker fint her. Vinduene står oppe på soverommet. Blir aldri dårlig luft og de store barna slipper å forstyrre de ogsåSkulle ønske de kunne sove inne her og, syns det er så stress med utesoving på vinteren.
Ja, det funker fint her. Vinduene står oppe på soverommet. Blir aldri dårlig luft og de store barna slipper å forstyrre de også
Tenk positivt, godt mulig hun kommer til å sove som en steinVirker veldig praktisk da. Her er soveplassen ute rett ved siden av der de leker så kan ikke se for meg at frøkna kommer til å få sove godt der.. men har skjønt det sånn at det er slik I alle barnehagene her :/
Her skal de sove inneSkulle ønske de kunne sove inne her og, syns det er så stress med utesoving på vinteren.
Det er en vanesaksyns ikke det er noe problem jeg da
mer stødig er den og.
*vil ha*Vis vedlegget 126561kjøpte denne idag![]()
Hva måtte du gi for den?Vis vedlegget 126561kjøpte denne idag![]()
500krHva måtte du gi for den?