Bhg.start!

Førstegangs

Glad i forumet
Ja, i morgen er den store dagen for lillegutt :) Da starter han i bhg. Kjenner jeg grugleder meg, men jeg vet at han kommer til å trives. Han er så sosial og aldri vært skeptisk til andre. Tviler på at han i hele tatt har behov for noe særlig innkjøring :p Flere bhg.barn her eller som starter i morgen?
 
Lykke til i morgen :) Håper det går bra. Av og til går jo innkjøringen kjempebra, også kommer reaksjonen litt senere når de forstår at barnehagen er kommet for å bli! :) Men uansett bruker det jo å gå seg til etter hvert.

Her blir det ikke start før i august igjen, så vi har god tid på oss. Men blir spennende når den tid kommer likevel!
 
Leonora begynte i bhg den 3. Og hun jaget os ut døra andre dage ;-) hun elsker å være i barnehagen noen dager vil hun ikkje hjem ;-) men hun lyser opp når jeg setter henne i sykkelvogna og sier vi skal til barnehagen :) vi tok 3dagers innkjøring men hadde egentlig ikke trengt det ;-) hun heiv seg rundt halsen på de ansatte fra første stund og koser seg med de andre barna :)
 
Leonora begynte i bhg den 3. Og hun jaget os ut døra andre dage ;-) hun elsker å være i barnehagen noen dager vil hun ikkje hjem ;-) men hun lyser opp når jeg setter henne i sykkelvogna og sier vi skal til barnehagen :) vi tok 3dagers innkjøring men hadde egentlig ikke trengt det ;-) hun heiv seg rundt halsen på de ansatte fra første stund og koser seg med de andre barna :)
Ha ha, jaget dere ut døra faktisk :) Så bra at hun trives da. Det samme gjør lillegutt. Det gikk ikke mer enn 2 dager før handle syk da, men sånn er det ;) Er i gang igjen nå ihvertfall. Er han sur hjemme, så lyser han opp når han kommer i bhg:)
 
Back
Topp