Bhg start-klær

Har kjøpt inn det vi trenger til bhg start.
Vinterdress + regntøy
Men usikker på om det trengs en tynn dress som er vindtett til mindre kalde dager ? Evt jakke ? Ser for meg at dress er det som er mest nødvendig og regntøy.
Noen andre som har tips ?
 
Jeg ville ha spurt bhg så får du konkrete svar på hva du trenger. Mitt inntrykk er at ulike bhg foretrekker ulike ting, og ikke minst er det ulike behov alt etter hvor man bor i landet.

Når det er sagt så tror ikke jeg ville ha kjøpt en parkdress nå. Han her går ikke enda og sitter mest når de er ute i bhg så selv om det ikke er altfor kaldt enda hadde jeg heller regulert klesmengden under.
 
Jeg ville ha spurt bhg så får du konkrete svar på hva du trenger. Mitt inntrykk er at ulike bhg foretrekker ulike ting, og ikke minst er det ulike behov alt etter hvor man bor i landet.

Når det er sagt så tror ikke jeg ville ha kjøpt en parkdress nå. Han her går ikke enda og sitter mest når de er ute i bhg så selv om det ikke er altfor kaldt enda hadde jeg heller regulert klesmengden under.

Ja! Har fått en mail med info,men tenker jeg får høre med dem.
Dressen er stor i str så har den nok en god stund. Like før han går her, derfor tenkte jeg det var ok:)
 
Ja! Har fått en mail med info,men tenker jeg får høre med dem.
Dressen er stor i str så har den nok en god stund. Like før han går her, derfor tenkte jeg det var ok:)

Ble ikke særlig klokere av infomailen vi fikk heller, følte at den var mer tilpasset de større barna, og fikk en ganske så annen liste når jeg spurte ped lederen på småbarnsavd. Litt andre behov på en 1åring enn 5 åring :)
 
Her bruker hun softshelldress i bhg nå. Og ull og fleece under. Også har hun i tillegg en regn og vindtett todeltsak fra polarn og pyret. Leste at man bør vente med vinterdressen så lenge som mulig, sånn at den er "varm nok" når det blir virkelig kaldt ute.
 
Her bruker hun softshelldress i bhg nå. Og ull og fleece under. Også har hun i tillegg en regn og vindtett todeltsak fra polarn og pyret. Leste at man bør vente med vinterdressen så lenge som mulig, sånn at den er "varm nok" når det blir virkelig kaldt ute.
Tenkte litt på å få fatt i en tynnere dress ! Er jo sant det,- om parkdress er i bruk nå, hva skal da varme på skikkelig kalde dager som kommer senere! :)
 
Her har de brukt vinterdressen et par ganger når det var mye vind. Men hadde bare ullundertøy under. Man tar jo på flere lag når det blir skikkelig kaldt.
Ja! Det går nok fint det også! Han her blir bare så fort varm og tenker at det er litt for varmt med vinterdress selv om evt bare ullundertøy under. Og bomull blir han klam av. Så tenker kanskje softhell dress og litt klær inder den kan være ok innimellom! Må prøve oss fram tenker jeg!
 
Her har han softshell dress fra. Name IT+regndress. Under han han vanlige klær eller fleece, de i bhg vurderer etter vær. Vi har ikke vinterdress enda, venter med den litt til.
 
Var kjempekaldt her på fredag, så da sendte vi med vinterdress. Nå er det kommet masse snø, så da blir det nok vinterdress uten så mye under, fremover.
 
Back
Topp