Bhg plass

Har søkt og fått plass fra 1. Nov ☺

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Har søkt fra august, men ikke fått svar. Jeg har prioritet så regner med eg får plass, om ikke får oldefaren hennes passe ho litt for jeg må ut i jobb. Hihi! Er alene så trenger pengene :-( Skulle gjerne vært hjemme med henne noen måneder lenger da..
Får dere svar pr Mail elr post?

Vi har fått plass fra august, men hun skal ikke begynne der før midten av oktober når det er slutt på permisjonen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed om det.. for den barnehagen vi bruker. Er privat, så da har ikke den regelen vært der..men nå skal kommunen ta over barnehagen fra 1 august..så da måtte jeg vente litt lenger på svar.. pga den regelen.. Tidligere har søsken hatt førsterett ;) så litt uflaks der..men hun sa at dem har plass da :D
Så bra de har plass, da er du mest sannsynlig sikret da:) ringte du bhg dere søkte på for å høre? første valget vi søkte på bhg er privat også men stod innpå siden dems at de starter tildeling i midten av mars. Så vi får vente litt til og se, hvis ikke så ringer jeg de:D

Har søkt fra høsten av, vi har ikke råd til ulønna perm. Kommunen har begynt å sende ut brevene denne uka, men ikke alle har fått ennå. Vi er 8 i barselsgruppa, og bare halvparten har fått svar foreløpig. Her er det en som er født 8. sept som har fått plass (søskenprioritet), og ei som er født 2 uker etter fristen som ikke har fått plass (ikke søskenpri). Nå jeg og ei til med søskenpri og født etter fristen i sammen barnehage på svar..... kanskje det kommer i dag? :confused:

Så bra de har plass, da er du mest sannsynlig sikret da:) ringte du bhg dere søkte på for å høre? første valget vi søkte på bhg er privat også men stod innpå siden dems at de starter tildeling i midten av mars. Så vi får vente litt til og se, hvis ikke så ringer jeg de:D

Jeg har to døtre i den barnehagen, så sjefen der bare fortalte meg det ;) men det kan ofte hjelpe å ringe eller dra dit for å høre ;)

Har søkt, men ikke fra før aug 2015. Vi kommer til å la han begynne i okt 2015:)
Takknemlig og sjeleglad som har den muligheten<3

Vi har ikkje fått plass.... Skulle ha fra august....
Aner ikkje hva vi gjør om vi ikkje får plutselig plass....
Kommer til å bli hardt økonomisk i allefall....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp