Bhg plass

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvor mange her inne har fått svar? Når er det dere har søkt fra og når tenker dere å la de små begynne i bhg?

Her har vi søkt fra august men tenkt at hun skal begynne når hun er rundt 1år, hvis hun får plass. Men syns fortsatt det er for tidlig:(

Last edited:
Har søkt og fått plass fra august. Altfor tidlig, men det må nesten bli slik hvis det skal gå rundt.

Jeg har søkt fra 1 september.. ikke fått tildelt plass enda, men sjefen i bhgen som jentene går i, sa at han skal få plass han også ;)

Har søkt fra høsten av. Fikk ikke plass. Så blir vel 50% jobbing på meg når sambo er ferdig med permisjonen sin..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har søkt fra høsten av. Fikk ikke plass. Så blir vel 50% jobbing på meg når sambo er ferdig med permisjonen sin..

Hvordan tenker du å gjøre det når du er på jobb da? Får dere noe hjelp? Er så rart at vi enda ikke har fått svar. Burde alle fått vite det nå?

Vi fikk først avslag, men en uke etterpå fikk vi beskjed om at vi fikk 100% barnehageplass fra august. Han kommer nok ikke til å begynne før ca november :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan tenker du å gjøre det når du er på jobb da? Får dere noe hjelp? Er så rart at vi enda ikke har fått svar. Burde alle fått vite det nå?

Har en mann som jobber skift, så tenker å ordne meg en løsning der jeg er hjemme når han jobber dag/natt og så har han lange gode friperioder der jeg kan jobbe fullt :) Håper det ordner seg. Tenkte å søke på nytt til nyttår. Og så skal jeg slenge inn en søknad i nabokommunen ;)

Har en mann som jobber skift, så tenker å ordne meg en løsning der jeg er hjemme når han jobber dag/natt og så har han lange gode friperioder der jeg kan jobbe fullt :) Håper det ordner seg. Tenkte å søke på nytt til nyttår. Og så skal jeg slenge inn en søknad i nabokommunen ;)

Det ordner seg nok helt sikkert :)

Det kan ta litt tid om svar på våres barn..siden dem er født etter 1 sep:confused: de andre har førsterett.. teit!:P

Har ikke søkt. Kan søke når som helst her jeg bor :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Søkt og fått avslag... og det som er så merkelig var at uka før avslaget kom så sto det stort i avisa at det ikke var nok barn i kommunen til å fylle barnehagene...!! Forstå det den som kan, ingen av di med barn født etter fristen som jeg kjenner har fått plass.

Vi har heller ikke fått svar enda! Vi har søkt fra august. Da er hun 15 mnd.. :-)

På iPhone!

Søkt og fått avslag... og det som er så merkelig var at uka før avslaget kom så sto det stort i avisa at det ikke var nok barn i kommunen til å fylle barnehagene...!! Forstå det den som kan, ingen av di med barn født etter fristen som jeg kjenner har fått plass.
Merkelig altså...

Får svar til torsdag. *venteventevente*

Å ja det kan være det ja. Kjempe teit! o_O

Jeg fikk beskjed om det.. for den barnehagen vi bruker. Er privat, så da har ikke den regelen vært der..men nå skal kommunen ta over barnehagen fra 1 august..så da måtte jeg vente litt lenger på svar.. pga den regelen.. Tidligere har søsken hatt førsterett ;) så litt uflaks der..men hun sa at dem har plass da :D

Back
Topp