På torsdag var jeg å hentet mine to eldste barn i bhg. Da spurte ene bhgtanten om ikke lille skulle begynne til høsten. Jo sa jeg, jeg har søkt her. Bhgtanten går å sjekker i papira sine. Nei lille har ikke fått plass hos de, å der er ingen ledige plasser igjen. Så drog hjem å sjekket papirene. Ifølge kommunen sine sider ble søknaden sendt 14februar.. fristen her er 1mars. Jeg har heller ikke fått noe brev i posten om bhgplass en annen plass eller at vi ikke får plass. å sånn jeg skjønte det så var svarfrist på om man øsnker plassen på fredag som var.
Lurer på om noen som har vært borti dette før evt kan fortelle hva som evt skjer videre? Får ikke tak i kommunen før på onsdag og har ventet helt siden torsdag. Er bare en smule frustrert!
Lille er født i juni. Bhg har og sagt at ho har rett på plass før mange av de som har kommet inn.
Lurer på om noen som har vært borti dette før evt kan fortelle hva som evt skjer videre? Får ikke tak i kommunen før på onsdag og har ventet helt siden torsdag. Er bare en smule frustrert!
Lille er født i juni. Bhg har og sagt at ho har rett på plass før mange av de som har kommet inn.