Bhg og SMS.

Får alltid svar [emoji4]

Nå har de gått over til elektronisk innsjekking, og når man gir beskjed der får man ikke annet svar enn at det står hvem som har sett det.
Før, når vi sendte sms, fikk vi alltid svar. Får stort sett svar av læreren til eldste også.

Får sms tilbake med god bedring :) Og for litt siden var hun borte i 10 dager, og da laget de video med god bedring og håper du snart kommer tilbake :) Skikkelig koselig :D

Her svarer de alltid. Veldig varierende hvordan svar men det er nok bare fordi det er ulike som svarer. Noen legger til ha en fin dag eller god bedring, andre svarer med ok, punktum:p

visst mine barn er syke sender eg melding men får aldrig svar tillbacks igjen. Idag sende eg en melding angående jenta som er i bhg.
Er dere bhg flink att svara tillbacks på SMS vid sjukdom eller andra SMS??
I bhg jeg jobber i svarer vi alltid på SMS! Så det syns jeg var rart, at de ikke svarer deg..

Ringde de kl 14. Sa eg ville sjekke hvordan det gick med henne pga hela situasjonen . De beklagde veldigt på att de ikke hade sett SMS.

Vi har app som aøt registreres på, de svarer alltid, er en av de ansatte som har ansvar for å følge med på den, de har ett nettbrett liggende som er pålogget appen:)

Bhg som mine går i, bruker MyKid-appen. Den er kjekk. Der kan vi se hva de registrerer om vårt barn, og vi kan legge inn sykdom, ferie, meldinger osv selv :-)

Vår bhg har informert om at de svarer på sms så godt det lar seg gjøre, men de kan ikke garantere at det skjer med en gang. De oppfordrer da at man må ringe hvis det er noe viktig. Synes det er ganske ryddig, og man unngår irritasjon hvis meldinger ikke blir besvart. Og når de først svarer svarer de på en skikkelig måte. De er generelt flinke til å følge opp på melding og telefon.

Hvis vi ikke svarer er det en forglemmelse fordi vi ikke har tid til å svare der og da og at det deretter blir glemt.. fort gjort i en hektisk hverdag, men prøver selvfølgelig å svare på alle meldinger :)

Får aldri svar vi heller. Er vant med å
svare andre, så raskt jeg har muligheten. Skulle ønske de svarte, slik at jeg fikk bekreftet at de har mottatt meldingen og registrert sykdom.

Back
Topp