bhg - igjen

tretroll

Forumet er livet
VIP
Jeg som lurer på alt mulig[:D][:D][:D]

Dere som har bhg erfaring.......hva trenger han egentlig av sko, sånn nå før han går så masse og sånn? Jeg har jo stonz'ene som jeg egentlig foretrekker at han bruker mest mulig når de er ute, fungerer det bra kommer jeg til å kjøpe et eget par til bhg. Og så har han gummistøvler og et par ponny vintersko (skinn, ikke gore tex, men varme og rimelig gode i snø og sånn). Og gymsokker  evt ullvang-sokker til å ha inne. burde han hatt f.eks cherox også?? Er plass til godt med sokker i gummistøvlene, og stonz'ene er jo vanntette bortsett fra i helt sørpekjempevått vær?!?!

Det som Marius har av sko er CHEROX ("slusher"..de som er på bildene fra b.hagen)
& PONNY VINTERSKO (vind & vanntette) til ute bruk. Inne har han tøfler og evt.
sånne gymsokker man får kjøpt på H&M.
Og han kan ikke gå ennå....kjøpte CHEROX i stedet for gummistøvler
(siden det går mot vinter`n - så kjøper jeg støvler til våren i stedet).

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Det som Marius har av sko er CHEROX ("slusher"..de som er på bildene fra b.hagen)
& PONNY VINTERSKO (vind & vanntette) til ute bruk. Inne har han tøfler og evt.
sånne gymsokker man får kjøpt på H&M.
Og han kan ikke gå ennå....kjøpte CHEROX i stedet for gummistøvler
(siden det går mot vinter`n - så kjøper jeg støvler til våren i stedet).

ja, grunnen til at vi har gummistøvler, er at vi har arvet nesten ubrukte støvler og vintersko av tanten hans[;)].....men burde vi ha cherox i tillegg?[8|]

Cherox`n holder ikke på varmen når det blir over -5, så da bruker dem jo
vintersko. Men siden du har støvler og får en god sokk oppi der og når det
er fint vær bruker vintersko & stonz`n så syns ikke jeg at du trenger det....

ORIGINAL: lene78

IKKE kjøp cherox!!!!!!

Jeg vurdere selv å levere tibake vinterskoene.. har noe ala stonzene....

Tøfler???

har gymsokker til tøfler....han går så mye bedre i det[;)] Du som har jobbet i bhg - du tror stonz'ene funker???? de er jo både varme og vanntette, og er jo plass til masse sokker og sånn, og ullsokker til å sende med har vi flust av!!!Bruker bare de på han selv, men tenkte at de i bhg heller likte å putte sko på barna, slik de er vant til.....

Her har jeg ingen sko til henne.
Har bare hatt ett par med sånne vanntette "tøfler", og i dag fikk vi stonz.
Begge parene har jeg testa i søleputten så de er vanntette.
Og hun har bare hatt det ene paret med i barnehagen da, og jeg har tatt de med hjem igjen..
Så lenge hun ikke gå vil jeg ikke kjøpe sko til henne, må jo være ubehageligt rett og slett.
Men jeg ville også latt vær å kjøpe cherox, de er jo så tunge og stive.

-Ps: ikke noe problem for "tantene" og ta på slike "tøfler" isteden for orntlige sko.

Back
Topp