BH'er

Jomfruen78

Betatt av forumet
Kanskje et teit spm, men lurer litt..

Har dere gått opp mye i størrelse??
AmmeBH, begynt å tenke på det? [:)]

Jeg har gått opp fra 75b til 80c [:D] Har tenkt å vente enda noen uker med amme-bh, greit å se hvor dette ender hen sånn ca først..

lurte på om jeg skulle kjøpe en som er en str større enn det jeg har nå. bare for å ha..[:D]
kjekt med større pupper da, så lenge det varer[:)] 

jeg bruker samme bh nå som da jeg ble gravid [&:] men kjenner at de strammer litt mer rundt brystkassa..
Må nok ut å kjøpe meg et par bh'er snart...regner egentlig ikke med at de blir så veldig mye større heller....

Fra 75 c til 85 d[:'(] Skjønner ikke helt hvilken str jeg skal kjøpe ammebh i. De fleste sier jo at de blir veldig store etter fødselen.. hmm..  Kanskje kjøpe en 85 f..[8|]

Jeg har kjøpt to ammebher på HM. Kjøpte sånn ca det samme som jeg bruker til vanlig, da kan jeg bruke dem på det innerste hakket etter et par dagers bruk. På mine er det fire hakk til å regulere utover, får se hvor lenge cup'en passer. De er uten spiler, trodde aldri jeg skulle synes det var fint uten spiler, men disse er faktisk ikke så ille.... Og de med spiler bare gnager på magen min når jeg sitter, så da er det MYE mer bahgelig med de uten spiler.. Men aner jo ikke om de er passe når det nærmer seg fødselen eller etterpå.... Men jeg får plass til ammeinnlegg i ull inni bh'en...

Jeg har fått beskjed om at det ikke er noe lurt å kjøpe amme-bh før etter fødsel pga puppene vokser masse etterpå (ved melkespreng etc). Har gått opp fra 75 c til 80 c (helst D), og de veier et tonn[:(]
Men de er fine da[:D]
Legene på jobben (jobber på sykehus) trodde jeg hadde fått silikon fordi jeg fikk mage litt sent. Hehe.

Apropo det....Er det flere som føler blikk på magen fra det motsatte kjønn?
Føler mange blikk nå som jeg er gravid og er litt usikker på om det er pga frontlyktene eller magen. Hehe.

Ps. Hadde store før, og da var det på samme måte.

Var faktisk innom en undertøysbutikk i dag og spurte litt. Det hun sa var at hvis en prøver BH rett før termin, skal de passe etterpå. Hvertfall Triumph. Hadde fakrisk noen fine BH'er også  det merket for ammende..[:D]

Husk at man får kjøpt slike forlengere til livstørrelsen. Ganske greit!! For det er ikke alle som går opp i cup selv om man blir større...

Triumph sine bher er helt geniale!! De er litt dyrere, men jeg mener virkelig at man får mye igjen for pengene.

SYnes H&M bhene har lite hold jeg, men det er jo bare meg :)

ORIGINAL: Smurfine

Husk at man får kjøpt slike forlengere til livstørrelsen. Ganske greit!! For det er ikke alle som går opp i cup selv om man blir større...

Triumph sine bher er helt geniale!! De er litt dyrere, men jeg mener virkelig at man får mye igjen for pengene.

SYnes H&M bhene har lite hold jeg, men det er jo bare meg :)

Var ikke klar over at man fikk tak i forlengere, greit å vite. Er veldig glad i Triumph's vanlige BH'er, så det blir nok å få tak i sånne amme bh'er også. [;)]

gikk fra 85B til 90D + at jeg bruker bh forlenger. Bruker ammebh nå .. de er så deilige har ikke spiler og sitter bra[:D]

Har kun brukt sportsbh uten spiler det siste året.
Spiler hørtes veldig ubehagelig ut nå ja..
Gleder meg til å bruke det igjen, men det blir nok lenge til...

jeg bruker bh me spiler..-men som sagt, har ikke fått noe særlig større pupper...
og magen er ikke akkurat i veien den heller, så da.....[&:]

ORIGINAL: Jas

jeg bruker bh me spiler..-men som sagt, har ikke fått noe særlig større pupper...

Heldiggrisen[:D]

Du er virkelig slank og lekker[;)]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: Jas

Heldiggrisen[:D]

Du er virkelig slank og lekker[;)]

Det bildet er fra uke 25 eller noe, så jeg har vokst litt mer enn det...

Syns magen din er kjempe fin!!Akkurat en slik mage jeg vil ha [:D]

Back
Topp