Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formsydde?Bh'er som er uten spiler og ekstra polstring, det liker jeg best. Men har tunge og ganske store bryster, så formsydde passer bra her![]()
Jeg kaller det detFormsydde?![]()
AhJeg kaller det detDet er bh uten spiler.
Hvor kjøper du de pushup bhene med bred stropp bak?Vel jeg liekr helst å gå uten BH
Men når jeg bruker BH er det pushup med bred stropp bak, slik at BHen egentlig står av seg selv uten stroppene. Eneste jeg synes at er behagelig rundt puppene.
Har prøvd balconette, det hater jeg. Tskjortebh er heller ikke noe godt. Spileløst er jo forferdelig.![]()
Signerer denne jeg! Er så deilig at change har bh for alle former og fasongerBh med spiler, men uten foring. Har en modell fra Change jeg elsker, så har den i tre farger foreløpig![]()
Samme herVel jeg liekr helst å gå uten BH![]()
Men når jeg bruker BH er det pushup med bred stropp bak, slik at BHen egentlig står av seg selv uten stroppene. Eneste jeg synes at er behagelig rundt puppene.
Har prøvd balconette, det hater jeg. Tskjortebh er heller ikke noe godt. Spileløst er jo forferdelig.![]()