BHer

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hvilken type foretrekker du?
Normalt sett foretrekker jeg BHer med god struktur, men nå er det ammebher og sportsbher som er tingen :P

Bh'er som er uten spiler og ekstra polstring, det liker jeg best. Men har tunge og ganske store bryster, så formsydde passer bra her :)

Sånne som passer. :p
Liker best slike med litt polstring gjennom hele cupen.

Jeg hater bh.. Jeg hater det! Kjøpt alle mine på ordentlige butikker men de gnager og gir meg smerte og sår!
Har gigantiske pupper så jeg er avhengig av spiler, men det er jo så vondt!!
Sportsbh er egentlig behagelig men det blir så svett at jeg stinker før dagen er omme..

Vel jeg liekr helst å gå uten BH :P
Men når jeg bruker BH er det pushup med bred stropp bak, slik at BHen egentlig står av seg selv uten stroppene. Eneste jeg synes at er behagelig rundt puppene.
Har prøvd balconette, det hater jeg. Tskjortebh er heller ikke noe godt. Spileløst er jo forferdelig. :P

Bh med spiler, men uten foring. Har en modell fra Change jeg elsker, så har den i tre farger foreløpig :p

Med spiler og polstring.

Liker med padding og spiler. Har noen fra change som går an, men aller best er noen som er kjøpt på spesialbutikk som heter primadonna twist (men de koster dessverre flesk)

Haha, jeg er ikke så glad i spiler, synes ikke det er godt å bruke på jobb (bhg) når jeg har unger på armen og sånn.

Så nå bruker jeg fortsatt mine to ammebh'er, de er omtrent 3 år gamle :-P

(av typen bravado seamless som man kan gjøre om til vanlig bh etter ammeperioden. Fulgte med klips sånn at man kunne klippe av den ammestroppen)

Har et par fra change og noen andre, men de passer ikke sånn superbra. Hadde jeg gått ned litt i vekt hadde de nok passet litt bedre ;-)

Med spiler
Litt padding over hele men ikke push up styr :-P føler de er store nok.
Må også dekke puppen nok, ikke balconette feks men tskjorte eller en annen form jeg ikke husker :-P

Vel jeg liekr helst å gå uten BH :p
Men når jeg bruker BH er det pushup med bred stropp bak, slik at BHen egentlig står av seg selv uten stroppene. Eneste jeg synes at er behagelig rundt puppene.
Har prøvd balconette, det hater jeg. Tskjortebh er heller ikke noe godt. Spileløst er jo forferdelig. :p
Hvor kjøper du de pushup bhene med bred stropp bak?

Minst mulig ekstra stoff, men tykt nok til at ikke niplene vises. Foretrekker noe med bra hold, siden jeg har litt å holde på plass. Hjemme går jeg mye i sportsbh fra swegmark.

Vel jeg liekr helst å gå uten BH :P
Har prøvd balconette, det hater jeg. Tskjortebh er heller ikke noe godt. Spileløst er jo forferdelig. :P
Samme her

Back
Topp