Bhene er for trange

Peppermint

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg er bare 4+6, men alle bhene mine er blitt for trange. Puppene kommer "hoppende" over kanten :hilarious: Lurer på om jeg skal bare kjøpe amme-bh nå? De er vel ganske behagelige og i tøyelig stoff.. orker ikke kjøpe nye så mange ganger :oops:
Noen med erfaring?
 
Min erfaring er at puppene blir myyyye større når man får melk. Jeg måtte sende søsteren min på bh-jakt mens jeg var på sykehuset sist jeg fødte for de jeg hadde kjøpt rett før fødsel var for små.
Så jeg hadde venta med amme-bh og heller kjøpt noen gode spileløse bh-er som er myke og gode. Type sånne bralette eller hva det heter. Kjøp de litt store nå sa har du litt å vokse i :happy:

Jeg har faktisk sluttet med bh for noen år siden pga magen (har dårlig lykkemuskel og føler det blir værre med bh). Men det funker dårlig om man har store pupper da.
Kjenner det er veldig digg nå å ikke bruke bh, for er ganske øm i puppene, men må jo finne på et eller aent når jeg skal amme. Håper det funker bare med ammesinglet til å holde innleggene på plass.
 
Jeg er bare 4+6, men alle bhene mine er blitt for trange. Puppene kommer "hoppende" over kanten :hilarious: Lurer på om jeg skal bare kjøpe amme-bh nå? De er vel ganske behagelige og i tøyelig stoff.. orker ikke kjøpe nye så mange ganger :oops:
Noen med erfaring?

Har gått i amme-bh siden starten av sist svangerskap januar 2020:hilarious: Sluttet å amme for 6-7mnd siden, men de er så behagelige:D Hm sine er favoritten, men hørt mange skryter av de fra kappahl! De er desverre for små for meg, så aner ikke:confused013
 
Har gått i amme-bh siden starten av sist svangerskap januar 2020:hilarious: Sluttet å amme for 6-7mnd siden, men de er så behagelige:D Hm sine er favoritten, men hørt mange skryter av de fra kappahl! De er desverre for små for meg, så aner ikke:confused013
Så herlig :hilarious: tror jeg må kjøpe noen, så får de bare passe så lenge de passer :)
 
Jeg er bare 4+6, men alle bhene mine er blitt for trange. Puppene kommer "hoppende" over kanten :hilarious: Lurer på om jeg skal bare kjøpe amme-bh nå? De er vel ganske behagelige og i tøyelig stoff.. orker ikke kjøpe nye så mange ganger :oops:
Noen med erfaring?

Min erfaring denne gangen har gjort at BH'en aldri kom på i dag, haha. Brystene er blitt kjempehovne. Hadde ikke dette problemet i de to første svangerskapene. Vet ikke enda hva jeg skal gjøre med det, må jo ha BH, men ja, jeg vurderer å ordne meg noe større. Er bare usikker fordi jeg vet det vil stabilisere seg etterhvert også. Vil riktignok være ganske store i noen uker med amming også.
 
Jeg er bare 4+6, men alle bhene mine er blitt for trange. Puppene kommer "hoppende" over kanten :hilarious: Lurer på om jeg skal bare kjøpe amme-bh nå? De er vel ganske behagelige og i tøyelig stoff.. orker ikke kjøpe nye så mange ganger :oops:
Noen med erfaring?
Føler med deg :) mine er ikke små fra før av ! Begynt med sportsbhene mine jeg !
 
Back
Topp