BH

Spør her, jeg.

Jeg er på utkikk etter ammebh med litt mer "padding i fronten". Jeg har tre forskjellige typer fra sist, men alle er i et tynt stoff, som en tettsittende t-skjorte uten noe form for vattering. De må også være uten spiler og sånn hull som den singleten over her...

Jeg har ikke klart å gå tilbake til mine gamle bh-er etter ammeslutt, og gidder ikke kjøpe noe annet enn ammebh nå når jeg likevel snart skal begynne på igjen. Men jeg sliter med at brystvortene synes gjennom absolutt alt jeg har av klær (og synes det er helt ekstremt ubehagelig), selv med både engangs- og ullinnlegg i bhen...

Jeg har nesten ikke brukt noe annet enn sportsbh eller bh uten spiler siden sist svangerskap og elsker det. HATER å ha på noe som strammer, aldri funnet vanlige bher som passer. Kjøpte nylig noen fra h&m som jeg er veldig fornøyd med, deeilig å ha på! Søk på «mama 2-pack ammebh» :)

Er også kommet dit at jeg nesten bare bruker sportsBHer! Er så ubehagelig med noe som strammer ja.. Må sjekke tipset ditt fra HM :)

Slet med samme i foregående svangerskap og påfølgende amming, bare Change som hadde noen som ga nok støtte følte jeg. Bruker 70H/65I til vanlig, så umulig å finne på hm da de blir for store rundt ryggen ved høy str.

Men fikk anbefalt Ammebutikken på nett fra søsteren min denne gangen, hun har også store pupper, og at kjempefornøyd med både støtte og at de ikke pressa på noe. De har til alle størrelser også. Så jeg skal bestille herfra nå og håper å være like fornøyd:

https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup.html?merke=cake-lingerie

Sniker fra mars :)

Jeg har også sverget til dem fra change med mine to første barn, bruker 70h til vanlig og måtte ha 70i i amme-bh. De støtter godt og har spiler. Det var et must for meg, jeg måtte rett og slett velge mellom vond rygg og tette melkeganger. I starten prøvde jeg myke bher uten spiler og amme-singleter, men ryggen ble raskt vond av manglende støtte. Jeg lærte meg å forebygge tette melkeganger på andre måter.

Jeg kunne ikke bruke dem på slutten av svangerskapene, for da passet ikke 70 i omkrets. Brukte bare sports-bh da.

Hvis HI ikke trenger så stor cup og tilsvarende støtte, så er det jo mye billige varianter å velge i, best å prøve seg fram.

Et til poeng til slutt: i første svangerskap kjøpte jeg noen vanlige bher i litt større størrelse. Det var ikke bortkastet med tanke på at jeg nå får brukt dem for tredje gang :)

Brukt ammebh fra h&m. Fra fødsel av førstemann og faktisk etter jeg slutta å amme, til jeg ble gravid igjen HHA... etter å ha hatt bh uten spiler kommer jeg aldri til å kjøpe med spiler igjen :dead:

Jeg har normalt små pupper. Men de har vokst, og jeg er også større rundt. Både jeg og mannen min liker "mine nye" boobs, og at de er ømme er bare ekstra deilig, stort sett da...

Hater vanligvis å kjøpe bher, så kjøpte noen amme-bher tidlig på hm, slik at jeg kan gå de litt inn. Deilige, stretchi, tror jeg både kan vokse og krympe litt i de uten at de blir ubehagelige.

Back
Topp