BH

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Noen som har kjøpt seg større BH?
Siste par dagene har puppene vært sinnsykt vonde og størrelsen har økt til 1 om ikke 2 str! Føler det er synd det er påske for alle butikker er stengt imorgen [emoji23]
Jeg er storbrystet fra før av og lure litt på om BHene på Lindex er gode nok nå? Noen som har erfaring fra cup E og opp? Eller F blir det vell kanskje nå...

Jeg bruker vanligvis H, og har gått over til sportsbh, jeg klarer ikke spiler lenger, for de er så ømme [emoji85] det ser ikke så lekkert ut, men det får bare være..

Begynner å kjenne på at noe er på gang ja, sist vokste puppene noe helt enormt.
Brukte på det største 85H, nå er jeg på 75C (både svangerskap og vekttap på 30 kg i bildet her da). Fordelen er at jeg har mange bh'er med disse to str som ytterpunktene, trenger ingen butikk med det første :D

Mine er også større og veeldig ømme. Jeg må kjøpe meg en ny eller to i nær fremtid :hilarious:

Jeg blir aldri øm, de blir ikke større (bortsett fra den tiden jeg ammet), så kan bruke de vanlige det meste av tiden :p

Jaa[emoji4][emoji4] Du også?[emoji2]
Mi er 11 mnd, og vi kommer definitivt til å fortsette enda en god stund til! Koser oss med ammingen[emoji7]
Ja [emoji4] Her er han snart 10 mnd [emoji173]
Ja er så koselig og amme, så lenge han ikke biter.. [emoji52]

Ja [emoji4] Her er han snart 10 mnd [emoji173]
Ja er så koselig og amme, så lenge han ikke biter.. [emoji52]
Aau, jaa! Har din også begynner med det ja[emoji28][emoji28]
Hehe merker jo litt utfordringer med ammingen når de ikke er bitte små lenger[emoji23]
Hvordan synes du det er å amme under graviditeten[emoji4]?

Aau, jaa! Har din også begynner med det ja[emoji28][emoji28]
Hehe merker jo litt utfordringer med ammingen når de ikke er bitte små lenger[emoji23]
Hvordan synes du det er å amme under graviditeten[emoji4]?
Går jo greit til nå [emoji4] Virker hvertfall ikke som han merker noe forandring på melken. Her biter han når han er sint eller veødig trøtt [emoji29] Ikke så ofte heldigvis [emoji5] Men det er jo ikke bare bare nå som de er så store nei [emoji23] Skal jo få med seg alt som skjer [emoji29]

Hvordan går det med deg? Hvor ofte ammer du?

Noen som har kjøpt seg større BH?
Siste par dagene har puppene vært sinnsykt vonde og størrelsen har økt til 1 om ikke 2 str! Føler det er synd det er påske for alle butikker er stengt imorgen [emoji23]
Jeg er storbrystet fra før av og lure litt på om BHene på Lindex er gode nok nå? Noen som har erfaring fra cup E og opp? Eller F blir det vell kanskje nå...
Jepp, forrige helg. Er god og rund og bruker til vanlig G cup, kjøpte H forrige lørdag og angrer allerede nå på at jeg ikke gikk opp enda en cup, for den er faktisk litt trang [emoji85]

Jepp, forrige helg. Er god og rund og bruker til vanlig G cup, kjøpte H forrige lørdag og angrer allerede nå på at jeg ikke gikk opp enda en cup, for den er faktisk litt trang [emoji85]
Æsj. Så kjedelig.
Jeg hater å kjøpe BH... Så greit å slippe å måtte kjøpe flere ganger!

Går jo greit til nå [emoji4] Virker hvertfall ikke som han merker noe forandring på melken. Her biter han når han er sint eller veødig trøtt [emoji29] Ikke så ofte heldigvis [emoji5] Men det er jo ikke bare bare nå som de er så store nei [emoji23] Skal jo få med seg alt som skjer [emoji29]

Hvordan går det med deg? Hvor ofte ammer du?
Så bra han ikke merker noe da[emoji4][emoji4]
Her går det veldig fint! Hun merker heller ingenting, vi ammer ca 7-8 ganger i døgnet[emoji4] dere da?

Back
Topp