BH

augustbaby16 <3

Blir kjent med forumet
Hei :)

har noen gode tips til gode BHer å bruke under graviditeten? Alle har blitt for små, og spilene gnager og gjør skikkelig vondt. Vurderer å kjøpe amme-bh nå allerede, men vil samtidig ha litt støtte og hold :p

Hei :)

har noen gode tips til gode BHer å bruke under graviditeten? Alle har blitt for små, og spilene gnager og gjør skikkelig vondt. Vurderer å kjøpe amme-bh nå allerede, men vil samtidig ha litt støtte og hold :p
Det kommer mye an på hvilken str du trenger og hvor mye støtte.

Jeg har foreløpig bare satt på forlenger (rundt) men kjenner at cup'ene nå begynner å bli fulle så må finne på noe lurt. Jeg kjøper aller helst bh på Change og får damene der til å måle for meg og finne rett modell som gir god støtte.

Obs: det du kjøper nå kommer neppe til å passe etter baby er født og etter endt amming - mine fra sist graviditet kastet jeg i fjor høst da jeg innså at de rett og slett aldri ville passe helt igjen :p

Jeg gikk opp 3 (!!!!) cup størrelser innen 2. mnd og endte med å få meg en skikkelig bh hos Sørbø. Det er dessverre den dyreste som er den beste (Chantelle), men kjøpte og to på Lindex som jeg bytter mellom. Har fått beskjed om å få fatt i uten spiler når ammingen begynner siden de kan lage litt problemer :p

Jeg blir så øm i brystvortene av vanlige BH med spiler og harde cuper. Bruker sports-BH fra Cubus og amme-BH fra H&M (2pk grå+rosa)

Jeg har gått med sportsbh'r helt siden desember, for da startet brystene å bli veldig vonde. Kjøpte en to pakk med ammebh'r fra hm forje uke, er litt hold med en ikke beste kvaliteten. Men jeg er stor fornøyd ettersom de sitter bra og er behagelige:) har forøvrig 75c i bh størrelse fra før graviditeten og er oppe i 75d nå så kjøpte størrelse medium. Tenker å helder innvistere i noen bedre ammebhr i slutten av svangerskapet :p:p

Har vurdert å gått til innkjøp av ammebh jeg også, bare så jeg slipper spiler :)

Jeg kjøpte en ammebh, veldig fin med blonder :) akkurat nå føler jeg at jeg aldri kommer til å gå tilbake til vanlig bh, puppene mine har aldri hatt det så behagelig :D

Jeg har også måtte hente frem ammebhene mine, hehe (pga for trangt rundt).
Men cupen er jo alt for stor enda... Er mer behagelig, da :-)

Jeg fant et par fine BH på Cubus i str. 75 G. Men de gikk ikke høyere i cup så håper det går greit til jeg må kjøpe ammebh. Vet ikke hvilken størrelse du er ute etter da.
Aner ikke hvor jeg kommer til å kjøpe ammebher da. De fleste jeg har sett ser så små ut i cupen?

Det kommer mye an på hvilken str du trenger og hvor mye støtte.

Jeg har foreløpig bare satt på forlenger (rundt) men kjenner at cup'ene nå begynner å bli fulle så må finne på noe lurt. Jeg kjøper aller helst bh på Change og får damene der til å måle for meg og finne rett modell som gir god støtte.

Obs: det du kjøper nå kommer neppe til å passe etter baby er født og etter endt amming - mine fra sist graviditet kastet jeg i fjor høst da jeg innså at de rett og slett aldri ville passe helt igjen :p
Jeg har valgt å ikke bruke mye penger på nye bher nettopp pga en ikke vet hva en «ender opp med». Målte meg selv og fantut jeg hadde 70 E, men siden dette er en litt vanskelig str å få tak billig, kjøpte jeg 75 D. Kjøpte på salg på hm og lindex til rundt 75 kr pr stk :D Gått opp to bh str til nå, og merker at jeg sikkert kan gå opp en str igjen snart :D

Jeg hadde 80DD før jeg ble gravid, dvs at d er ikke bare bare fra før av...så jeg endte opp med ammebh fra Change, kjøpte den litt stor i cupen slik at jeg har litt å vokse i:p Slettes ikke enkelt dette!!

Takk for mange gode tips :) noen som har erfaring med amme-Bhene fra glammom.no? Eller lignende? De er jo litt freshere og mer sexy enn vanlige amme-BHer :p ikke at det har noen betydning senere altså, men akkurat nå så føler jeg meg uvel nok som det er uten klær, så hadde ikke vært feil me litt fresht, men comfy undertøy :) hehe

Har du prøvd de de har på Cubus nå? Pastell og blonder uten spiler :)

Back
Topp