Bh!

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Jeg fant verdens mest komfortable bh på cubus i dag, og beste med den er at den var fin også :D! Har merket at puppene stadig blir tyngre, og vanlig spilebh er et slit! Denne bhn er "3 for 2-tilbud" på, så betalte bare 258 kr for 3 stk! :) de har i blå, turkis, lys rosa, rosa, sort og hvit :) :) ville bare gi et lite tips om det til dere som sliter med ømme pupper :)!
5ac23206d76bbc24e8aa718c45a23936
 
Jeg fant verdens mest komfortable bh på cubus i dag, og beste med den er at den var fin også :D! Har merket at puppene stadig blir tyngre, og vanlig spilebh er et slit! Denne bhn er "3 for 2-tilbud" på, så betalte bare 258 kr for 3 stk! :) de har i blå, turkis, lys rosa, rosa, sort og hvit :) :) ville bare gi et lite tips om det til dere som sliter med ømme pupper :)!
5ac23206d76bbc24e8aa718c45a23936
Nydelig! :D
 
Ohh. Finere enn de spileløse med hello Kitty som var det eneste spileløse jeg fant da jeg lette for 8 år siden
 
Jeg må også investere litt i en ny eller to :p tenkte å hoppe rett over til ammebh jeg da.. Håper jeg finner noen gode noen denne gangen som i tillegg er fine. Har jo noen fra sist gang, men de er jo megastygge:laughing002
 
Vanskelig å forutsi. Det avhenger jo av både cup og omkrets, om du reelt har rett størrelse før, eller er en av de mange på 75b som nesten alle har feil. Det var jeg. Ammebh i.. Er det 80 d tror jeg ? Nå til dags 70 e og 75 d avhengig av modell.

Dagens er faktisk nesten for liten cup på! 5 uker, og større pupper, men større skal de bli. Så er det helt ekstremt like etter fødsel, når melka kommer, og roer seg etter noen uker.
 
Jeg er til vanlig 85d, og tror størrelsen skal være ganske rett :) betyr d at d er en mulighet jeg må opp i f? :-O mn har hverken ønme pupper eller ser ikke at de har vokst ennå, mn er bare 4+4 :)
 
I alle fall e, kanskje f, der varierer. Jeg tror nok 70c hadde vært vel så rett som 75b på meg før.
 
Jeg fant verdens mest komfortable bh på cubus i dag, og beste med den er at den var fin også :D! Har merket at puppene stadig blir tyngre, og vanlig spilebh er et slit! Denne bhn er "3 for 2-tilbud" på, så betalte bare 258 kr for 3 stk! :) de har i blå, turkis, lys rosa, rosa, sort og hvit :) :) ville bare gi et lite tips om det til dere som sliter med ømme pupper :)!
5ac23206d76bbc24e8aa718c45a23936
Løp til cubus i dag for å kjøpe denne, men xl var litt for liten, satt ikke fint :-( Dessverre... Men satt jo veldig fint på deg ;-)
 
Kjempefin :)
Berre så synd at dei ikkje har stort nok t meg, bruke 75K :(
 
Back
Topp