BH

Grisaiboka

Glad i forumet
Jeg merker at etter jeg ble gravid har jeg mer og mer problemer med bh med spiler...
Flere som har det sånn, og hva slags bh bruker dere eventuelt?

Misliker sterkt å handle bher, så blir litt motløs.. :-(

Jeg var sånn i første trimester. Kjøpte meg en kjempegod amme-bh fra Triumph på Lindex, den er bare helt super :) klemmer ingen steder! Er helt uten "fyll" i koppen, bare tynn, sval og behagelig..

Sånn hadde jeg det i forrige svangerskap. Kjøpte meg 2-3 ammebher uten spiler, som ble godt brukt frem til jeg slutta å amme;)

Investerte i to dyre bh'er fra change før jeg ble gravid. De kan jeg nesten ikke bruke lengre. Prøvde å kjøpe en ny på lørdag, men fikk dårlig hjelp så droppet det

Fikk vondt av å bruke bh forrige gang jeg også. Løsningen ble sportsbh som ikke var så veldig stram.

Et lite tips er å kjøpe forlengelsesledd til hektene bakpå ryggen hvis BHene bare begynner å bli litt trang i omkretsen. De koster en slikk og ingenting i alle fall :)

Et lite tips er å kjøpe forlengelsesledd til hektene bakpå ryggen hvis BHene bare begynner å bli litt trang i omkretsen. De koster en slikk og ingenting i alle fall :)
Det gjorde jeg også sist Kjekt å slippe å kjøpe enda flere BHer bare for en kort tid.

Back
Topp