BH..

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Damene har blitt enorme allerede *sukk* normalt 70c nå 70e/f :oO Problemet er at jeg finner ikke BH'er i vanlige butikker, og jeg har ikke så veldig lyst til å betale 400,-/600,- for en BH som kan brukes i 5 mnd... Noen som har det samme problemet, men har funnet BH i en vanlig butikk??

Sukk, kjenner til det der. Har ikke sjanse til å finne noe som passer i vanlige butikker. Jeg hadde heldigvis en BH kjøpt på Change fra forrige svangerskap, så jeg bruker hver dag. Blir mye vasking da, men gidder ikke å kjøpe en til bare for et halvt års tid.

Forstår at det blir vell dyrt med så stor str.
Her både kjennes det å ses at puppene vokser, samboeren min nevner det hver dag:P
Men til nå har eg gått fra A cup til B cup, men må nok opp i en C cup om ikke så alt for lenge.

Jeg klarer meg foreløpig med mine godt brukte halvt utslitte.
Nå passer de litt igjen :p
Men jeg må vel ty til noe bedre om litt....

jeg er nok innenfor standard målene jeg selv om det er litt mer enn det pleier her.... hva med å kegge pengene i en god amme bh sp an du jo bruke den mye lenger?

Jeg har kjøpt to store (...) på Change. Bruker kun BHer derfra eller tilsv butikker,det er et plagg jeg bare må legge litt penger i, ellers funker det ikke :-/

Triumpf sine bher fins i store størrelser, og de er faktisk ikke så galne i pris. 300 syns jeg faktisk ikke er mye å investere i selvom det er for 5 mnd. Det er viktig å ta vare på puppa! De trenger ordentlig løft og hold i denne tida ;-) Pluss at det er ekstra viktig å føle seg vel når man er gravid mener jeg :)

Triumpf sine bher fins i store størrelser, og de er faktisk ikke så galne i pris. 300 syns jeg faktisk ikke er mye å investere i selvom det er for 5 mnd. Det er viktig å ta vare på puppa! De trenger ordentlig løft og hold i denne tida ;-) Pluss at det er ekstra viktig å føle seg vel når man er gravid mener jeg :)

Enig! Og det er eksta viktig å ta var på puppa når man og hvis man skal amme så man ikke får brystbetennelse og tette melkeganger osv.. Så jeg kommer nok til å legge endel penger i en behagelig bh selv om det kun er for noen mnd. :)

Jeg bruker fortsatt mine vanlige jeg, akkurat som forrige graviditet! :-)
Ble større rett etter fødselen, så ammebh må jeg nok kjøpe inn.
Men trenger uansett ikke så store, da jeg er generelt liten.

Ble en tur på Netty i dag.. 600,- fattigere, men den så bra ut. jeg har rett støtte og størrelse pga hjelp fra dame i butikken :)
Ble 70E :o

Jeg har E cup til vanlig, og kan være heldig å finne BHer til normal pris på Cubus eller Lindex. H&M osv kan du bare glemme ;)

Jeg bruker bare BHer fra Change. Så de er dyre uansett. Har heldigvis ikke økt så mye nå, er måte på hvor store pupper jeg trenger å ha da, har liksom veldig store fra før, så trenger heller å ha mindre.

Back
Topp