Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt spilefri ammebh siden før jul en gang jeg, da passa ingen av de vanlige bhene lenger.
samme her. går kun med spilebh om jeg skal noe spess. eneste som er litt kjipt er at brystvortene ofte syns gjennom klærne. men det får gå. jeg klarer nesten ikke gå uten bh enger. er så uvant og klissete når puppene legger seg på magen eller alltid er inntil annen hud. er vel bare å bli vant til
samme her. går kun med spilebh om jeg skal noe spess. eneste som er litt kjipt er at brystvortene ofte syns gjennom klærne. men det får gå. jeg klarer nesten ikke gå uten bh enger. er så uvant og klissete når puppene legger seg på magen eller alltid er inntil annen hud. er vel bare å bli vant til
Når jeg er hjemme bretter jeg alltid t-skjorta inn under puppene for det blir så svett og klamt når de ligger klistra inntil magen. Sååå sjarmerendesamme her. går kun med spilebh om jeg skal noe spess. eneste som er litt kjipt er at brystvortene ofte syns gjennom klærne. men det får gå. jeg klarer nesten ikke gå uten bh enger. er så uvant og klissete når puppene legger seg på magen eller alltid er inntil annen hud. er vel bare å bli vant til
Jeg er kun fornøyd med spilefrie bh-er av god kvalitet, de er dyrere men du gode tid så behagelige!Bruker vanlig bh enda her.... Ikke merka noe særlig forskjell på brystene... Har kjøpt et par ammebh'er fra hm, men liker de egentlig ikke... Føler meg så mye bedre med spiler og litt støtte i bh'en enn med de bh'er som er uten spiler... Blir kanskje litt annerledes når brystene blir fulle av melk, men vet ikke... Akkurat nå forstår jeg ikke hvor jeg skal finne gode bh'er jeg blir forbøyd med...
Jeg er kun fornøyd med spilefrie bh-er av god kvalitet, de er dyrere men du gode tid så behagelige!
Jeg målte meg og bestilte på nett sist. Ammebutikken.no har masse gode bh-er! Favoritten i nyfødtperioden er Bravado seamless. Bestilte den etter fødsel og den kom på få dager.
Barnas Hus og Babycare selger amme-bh fra både boob og mamalicious. De skal også være gode og da får man prøvd. Men igjen, lurt å vente til etter fødsel med å kjøpe noe som koster mer enn 200kr