BH - Venn eller fiende

Må si at jeg til vanlig går uten bh siden jeg er 100 % hjemme. Pumpene har vokst og er såpass store at de holder seg litt på plass. Løping er uansett uaktuelt pga bekkenet. :) hvis jeg har på meg bh, går det greit med vanlig bh, med sånn bøyle.

Har brukt spilefri ammebh siden før jul en gang jeg, da passa ingen av de vanlige bhene lenger. :p

samme her. går kun med spilebh om jeg skal noe spess. eneste som er litt kjipt er at brystvortene ofte syns gjennom klærne. men det får gå. jeg klarer nesten ikke gå uten bh enger. er så uvant og klissete når puppene legger seg på magen eller alltid er inntil annen hud. er vel bare å bli vant til:(

samme her. går kun med spilebh om jeg skal noe spess. eneste som er litt kjipt er at brystvortene ofte syns gjennom klærne. men det får gå. jeg klarer nesten ikke gå uten bh enger. er så uvant og klissete når puppene legger seg på magen eller alltid er inntil annen hud. er vel bare å bli vant til:(

Er ingen som ser brystvortene når magen stikker lengre ut :P
Magen er jo det folk flest ser for tiden :D

De fra KappAhl har padding (kan tas ut) og ellers har jeg hatt ammeinnlegg i ull under. :) Greit å slippe stive nipples hver gang man er ute blant folk :p

Jeg bestilte boob bh på nett i medium. Helt bom på str, alt for trang, selv med utlegg, men orker ikke returnere, får se når magen er borte om det likevel funker :-)

Jeg bruker også spilefri ammebh og sportsbh av og til. Har kun 1 sportsbh som passer så blir mest ammebh her... Men tror jeg må kjøpe flere ammebh'er snart :P

Bruker vanlig bh enda her.... Ikke merka noe særlig forskjell på brystene... Har kjøpt et par ammebh'er fra hm, men liker de egentlig ikke... Føler meg så mye bedre med spiler og litt støtte i bh'en enn med de bh'er som er uten spiler... Blir kanskje litt annerledes når brystene blir fulle av melk, men vet ikke... Akkurat nå forstår jeg ikke hvor jeg skal finne gode bh'er jeg blir forbøyd med...

Når jeg er hjemme bretter jeg alltid t-skjorta inn under puppene for det blir så svett og klamt når de ligger klistra inntil magen. Sååå sjarmerende :P

Bruker vanlig bh enda her.... Ikke merka noe særlig forskjell på brystene... Har kjøpt et par ammebh'er fra hm, men liker de egentlig ikke... Føler meg så mye bedre med spiler og litt støtte i bh'en enn med de bh'er som er uten spiler... Blir kanskje litt annerledes når brystene blir fulle av melk, men vet ikke... Akkurat nå forstår jeg ikke hvor jeg skal finne gode bh'er jeg blir forbøyd med...
Jeg er kun fornøyd med spilefrie bh-er av god kvalitet, de er dyrere men du gode tid så behagelige!

Jeg målte meg og bestilte på nett sist. Ammebutikken.no har masse gode bh-er! Favoritten i nyfødtperioden er Bravado seamless. Bestilte den etter fødsel og den kom på få dager. :)

Barnas Hus og Babycare selger amme-bh fra både boob og mamalicious. De skal også være gode og da får man prøvd. Men igjen, lurt å vente til etter fødsel med å kjøpe noe som koster mer enn 200kr ;)

Jeg bruker også vanlig bh enda, men har måttet gått opp i størrrelse, men det føles veldig bra når kvelden kommer og den forsvinner av ;)

Jeg er kun fornøyd med spilefrie bh-er av god kvalitet, de er dyrere men du gode tid så behagelige!

Jeg målte meg og bestilte på nett sist. Ammebutikken.no har masse gode bh-er! Favoritten i nyfødtperioden er Bravado seamless. Bestilte den etter fødsel og den kom på få dager. :)

Barnas Hus og Babycare selger amme-bh fra både boob og mamalicious. De skal også være gode og da får man prøvd. Men igjen, lurt å vente til etter fødsel med å kjøpe noe som koster mer enn 200kr ;)

Har likt ammesinglettene fra boob veldig godt, og fant en god bukse fra Mamalicious så kanskje det er håp om å finne en god ammebh eller to der også da... Synes det er vanskelig å bestille på nett siden jeg føler jeg er litt avhengig av å prøve... Men kanskje det blir riktig om man bestiller på mål...

Tenkte jeg skulle vente til etter fødsel med å kjøpe flere... Fant en 2 pak med noen spilefrie på hm og tenkte det kunne være greit å ha å starte med... De er tøyelige og litt store så plass til å vokse i, så får man heller investere i noen litt dyrere når ting har stabilisert seg litt :)

Back
Topp