BH - Venn eller fiende

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Har nå fått nok av BHer som prøver å ta livet mitt! Den dumme spilen legger press på en allerede presset mage og de stikker jo alltid ut og prøver å stikke meg!

Jeg har tatt et standpunkt. Frem til fødsel går jeg for spilefri, tøy BH!

• Liker
Reactions: T88
Har nå fått nok av BHer som prøver å ta livet mitt! Den dumme spilen legger press på en allerede presset mage og de stikker jo alltid ut og prøver å stikke meg!

Jeg har tatt et standpunkt. Frem til fødsel går jeg for spilefri, tøy BH!

Har gått med spilefri ammebh i 1 måned allerede jeg :p

Jeg har gått med spilefri bh hele svangerskapet jeg. :P

Det var det første som røyk da puppene ble ømme og begynte å vokse i starten. ;)

Bruker heller ikke spiler i amme-bh, da de kan hemme melkekjertlene og gjøre de tette.

Er egentlig en befrielse, for det er innmari behagelig med bh uten spiler. :)

De fleste dager går jeg uten bh fordi de spilefrie er hakket for trange akkurat nå. Men gidder ikke kjøpe nye før etter fødsel, aner jo ikke hvilken størrelse brystene blir når melka kommer ;)

Når jeg er hjemme er bh det første som ryker. Er helt forferdelig. Spesielt nå som junior sparker så mye i ribbeina. Auuu:(

Kan ikke gå uten da brystene har blitt veldig tunge, så sportsbh er redningen her!!!

Har brukt spilefri ammebh siden før jul en gang jeg, da passa ingen av de vanlige bhene lenger. :p

Har E cup for tiden som er litt trang. Så kan ikkje gå uten bh :p men er deilig og bruke tøy bh avogtil. Men det støtter for lite :/

Anbefaler sportsbh :D

Har brukt sportsbh eller ammebh den siste mnd, mye mer behagelig! Prøvde en vanlig her om dagen og det var jo helt forferdelig :joyful:

Hater å gå med bh for tiden :( Det er jo så vondt! Skal ta tipsene deres om spilefri bh, selv om jeg føler for å ha noe som er godt vattert da... Får ut på leting (evnt prøve de som er kjøpt inn og allerede i skuffen...)

Samme her også, vanlig BH røyk ganske tidlig her. Meget behagelig med spilefri ammebh/bh.

Jeg har endelig funnet amme-bhene mine, så det er kun de jeg bruker! Har fått røde merker av å bruke vanlig bh. Magen som gnisser oppi spilen, mmmmm.......

Back
Topp