BH-tips?

Marty89

Flørter med forumet
Søvnløs i september 2025
Noen som har tips til litt gode bher å bruke under graviditeten, spesielt for stor byst? Sånne støttende men også litt myke og pustende, som man kan sove med kanskje? Har ikke klart å bruke bh på flere uker allerede, og det gjør så vondt å bevege seg uten:hilarious: brukte treningsbh litt, men den blir så stram! Har est ut skikkelig :laughing002

Jeg bruker ammebh fortsatt jeg. Selv om det snart er ett år siden vi sluttet med amming :hilarious:

Jeg bruker ammebh fortsatt jeg. Selv om det snart er ett år siden vi sluttet med amming :hilarious:

Jeg har brukt amme BH omtrent konstant fra første ble født i 2021, så du er ikke alene :hilarious:

Last edited:
Jeg har brukt amme BH omtrent konstat fra første ble født i 2021, så du er ikke alene :hilarious:
Godt å høre at det er flere. Og tipper at det ikke bare er oss:hilarious: Jeg kjøpte mens jeg gikk gravid i 2020, fødte i 2021, og brukes fortsatt:hello2

Bruker amme-bh ennå, sluttet å amme i slutten av juli i fjor :smiley-ashamed004 Har noen fra kappahl, syyykt gode! Men måtte kjøpe XL, for har store bryst men ikke så stor i rundt, og de er stretchy så de funket bra. Gode å ha på utenom amming også :D Kan søke på artikkelnummeret inne på kappahl om du vil se: 320580

Jeg liker også godt de fra kappahl (samme artikkelnummer som kommentar over). Men liker godt Careless sin ammebh hvis jeg trenger litt ekstra "støtte" under en kjole eller til fint osv. De er komfortable, men sover nok heller i den fra kappahl.

Back
Topp