bh str...

Jeg brukte vel 80 C til vanlig, varierte litt på modellene. Nå har jeg kjøpt amme-bh i str 85 D. Og det er jo litt forskjell det og... håper ikke de vokser enda mer, når jeg begynner å amme...

jeg lurer veldig på hva som kommer til å skje med puppene mine... Jeg er stor fra før, bruker 85D eller 90C (litt avhengig av merket jeg kjøper). Hvor kommer jeg til ende da tro?
Foreløpig har de ikke blitt noe større, i hvertfall ikke merkbart. Bruker de vanlig BH ene enda.

Når er det egentlig puppene vokser mest da? Mine vokste littegrann helt i begynnelsen, men de passer fortsatt inn i 80 b.... Hadde liksom håpet de skulle bli litt større jeg da, i alle fall c......

Bruker D til vanlig og gikk opp til F og G forrige gang. Håper veldig at de ikke skal vokse like mye denne gangen, men det ser ikke helt lovende ut...

ORIGINAL: tingelingen2

Når er det egentlig puppene vokser mest da? Mine vokste littegrann helt i begynnelsen, men de passer fortsatt inn i 80 b.... Hadde liksom håpet de skulle bli litt større jeg da, i alle fall c......

Det er nok veldig individuelt når de starter å vokse, men at du kommer til å bli en c-cup i løpet av svangerskapet, det er nok ganske så sikkert! Mine har ikke vokst så mye, bare blitt fastere! Syntes jeg har riktig så fine pupper om dagen...[:D]

første gangen gikk jeg fra 95c til 95d i løpet av de første 8 ukene av svangerskapet! endte opp med 100dd, og en ammebh i 105f rett etter fødselen. rakk p komme ned i 95d før jeg ble gravid igjen, men er nå tilbake i de gamle bhène fra i fjor..

og de blir desverre ikke mer struttende, heller lengre...[&:]

Jeg har alltid brukt 75B og det gjør jeg fortsatt. Selv om jeg syns puppene virker større.. [&:] Etter forrige fødsel måtte jeg bruke 80B i ammebh.

Jeg har gått fra 85C til 85 D...og det er ennå sikkert ikke stoppet der. Blir nok større når jeg skal amme[8|]

ja ingen tvil om at de vokser.. hehe, jeg må ha ammeinlegg pga melk nå så .. jeg kjøpte alleredei uke 20 mion første amme bh.. l. ikke så kult å bruke amme bh så tidlig, fordi de er ikke akuratt push up bh nei... men så har jeg sluppet å kjøpe nye bh er hele tiden , kan gjo bli ruinert da ..får heller shoppe etterpå når jeg er ferdig..

Back
Topp