bh str...

~Lisbeth83~

Forumet er livet
bruker 80b til vanlig...
har nå gått opp en str til 80c...og den er akkurat passe...[;)]
skal de vokse mye eller?

da er vi to:) det er helt normalt sier di...og større blir di...blir pamela vi nå[:D] kos deg med det så lenge du har muligheten [:)]

Jeg har gått fra 85c til 85d....hvor skal det ende?[8D]

Jeg har canligvis 75 B, Tror snart at Jeg kan bruke en størrelse større enn det..... [:D]

litt pamela fra før du da[;)] moro...vis frem kløfta og nyt livet som puppeguri[:D]

Det varierer jo fra person til person hvor store de blir[:)]

hehe...skjønte det[:D]

sist gikk jeg fra 75 c til 75d (som jeg har enda) Vil ikke at de skal bli større. Føler også at de har blitt stygge og hengete. Ikke slik som før [:(]

Jeg var 70 C og nå motte jeg kjøpe 75E

Har gått fra 80b til 85 c... og må opp en str til merker jeg.. dette blir tungt[:'(]

Jeg hadde 75A fra før, og nå har jeg 80C...

Hadde 80d, nå har jeg 75e, og bhen er nesten for liten. Men NO WAY, nekter å kjøpe 75f!!!!!!!!!!! Helleminn! Det verste var at de ikke ble mindre når jeg sluttet å amme, sånn som jeg hadde sett for meg at de skulle...

oi ska ikkje klage æ då. synes mine va blitt store, fra en 75b t en 75dd. (som bynne å bi små men finn jo ikkje større cup str her jo

Gikk fra 85 D til 90 DD

Har gått fra 75c til 80c, men må nok prøve ut en 80d snart, hvis æ finn vel og merke...

Jeg har kjøpt meg amme bh som jeg bruker......bedre passform.

i went form 75B to 75C..
the worse thing is that i can wear only bh 100% cotton[&:] if not then it starts to scratch like hell[:o]

hei hei:) jeg har gått fra 75 a\b til 80 c allerede og merker den blir neste litt liten....[8|]

Back
Topp