Bh str, omg ... !

Ja helt sykt! Allerede vært på shopping en gang, to cup-er opp! Nå ser det ut som jeg må opp en til:P

Oi! 5+2 sjøl i dag, og bodd i treningsbh'er frem til nå, pga supervonde pupper :p Spennende og se om bh'en har blitt trang, og om jeg klarer og ha på vanlig bh på de puppene her :/

Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen ute spiler faktisk:) men aner ikke hvor :P

Ble puppeguri til de grader innen uke 6-7 første gang. Er litt øm nå, men vi får se om det blir samme nivå som første gang! Det er er godt tegn på jente da...

Ble puppeguri til de grader innen uke 6-7 første gang. Er litt øm nå, men vi får se om det blir samme nivå som første gang! Det er er godt tegn på jente da...
Ooooh håper på jente her ;) har to gutter, så satser på at puppeøkningen stemmer :) har også eksplodert med kviser her :(

Etter alt jeg har lest om å tolke kjønn så er puppestørrelsen det "sikreste kortet". Jeg fikk enorme pupper med jente, ikke særlig til økning før melken kom med gutt. Ingen regel uten unntak da ;) Jeg stemmer for at jeg får jente denne gangen pga ømme pupper ;) Kviser er kjipt! Det er vel også et jentetegn..

Etter alt jeg har lest om å tolke kjønn så er puppestørrelsen det "sikreste kortet". Jeg fikk enorme pupper med jente, ikke særlig til økning før melken kom med gutt. Ingen regel uten unntak da ;) Jeg stemmer for at jeg får jente denne gangen pga ømme pupper ;) Kviser er kjipt! Det er vel også et jentetegn..
Likerliker ;) satser på at det stemmer :)

Har gått ned mye I vekt de 2 siste årene så eg har gravd frem bh som var for stor:)

Sist vokste de masse frem til uke 12. Nå kanskje litt, men ikke så mye. De er ømme da, og fyldigere :-p

Vokst en del her og. Noen tips på hvor de har amme-bh i stor Str uten å bestille på nett?
Finner bare 80 DD osv, men jeg trenger 70G eller H, eller 75 F.

Heldiggriser. Jeg ønsker meg stooore pupper jeg og. Siden de er så små fra før av :(

Last edited:
Vokst en del her og. Noen tips på hvor de har amme-bh i stor Str uten å bestille på nett?
Finner bare 80 DD osv, men jeg trenger 70G eller H, eller 75 F.
Hva med butikker som netty etc? Undertøysbutikker.. De burde ivertfall ha muligheten til å få tak i til deg mtp mål og at de passer osv?

Back
Topp