Nr_3_maibaby
Flørter med forumet
Allerede gått opp i bh str her, er bare 5+2.. Er helt sjokkert her.. Må på bh shopping.. Andre som også vokser fort her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte syyykt gode ammebher uten spiler på spar kjøp tidligereLurer på om jeg skal kjøpe meg noen ute spiler faktiskmen aner ikke hvor
![]()
Ooooh håper på jente herBle puppeguri til de grader innen uke 6-7 første gang. Er litt øm nå, men vi får se om det blir samme nivå som første gang! Det er er godt tegn på jente da...
LikerlikerEtter alt jeg har lest om å tolke kjønn så er puppestørrelsen det "sikreste kortet". Jeg fikk enorme pupper med jente, ikke særlig til økning før melken kom med gutt. Ingen regel uten unntak daJeg stemmer for at jeg får jente denne gangen pga ømme pupper
Kviser er kjipt! Det er vel også et jentetegn..
Hadde en liggende som passerHar gått ned mye I vekt de 2 siste årene så eg har gravd frem bh som var for stor![]()
Ja det må jeg sjekke utKjøpte syyykt gode ammebher uten spiler på spar kjøp tidligere![]()
Kanskje de har der?
Hva med butikker som netty etc? Undertøysbutikker.. De burde ivertfall ha muligheten til å få tak i til deg mtp mål og at de passer osv?Vokst en del her og. Noen tips på hvor de har amme-bh i stor Str uten å bestille på nett?
Finner bare 80 DD osv, men jeg trenger 70G eller H, eller 75 F.
Det har jeg også tenkt,ser for meg at de er mer behageligLurer på om jeg skal kjøpe meg noen ute spiler faktiskmen aner ikke hvor
![]()