Bh størrelser HJELP

mammatilguttene

Forumet er livet

Har noen bher i 100D og syns de er ganske greie, hvordan str kommer etterpå 70E eller er det DD jeg må se etter.

Noen som vet?

mener du str på brystene eller rundt? hvis du mener brystene og har D så har DD større cup

Skjønner ikke helt hva du spør etter..

I de butikken jeg handler i i Norge, så finner man sjeldent størrelsen DD. Jeg har fått forklart i butikken at i Norge er DD det samme som E, men vet ikke om det stemmer. 

Takk for svar, sitter å ser på nettbutikker og var vanskelig å finne en str opp.

de selger str DD på butikken Change. vet ikke om andre butikker

I nettbutikker vil jeg tro de fleste selger størrelsen DD. Da er det den størrelsen som er mellom D og E, som jeg har skjønt det :) 

En str opp blir DD/E alt ettersom hva butikken fører.. Men skjønner ikke hvor du da får 70E fra, det er jo mindre enn 100D!

M3rl0t skrev:
En str opp blir DD/E alt ettersom hva butikken fører.. Men skjønner ikke hvor du da får 70E fra, det er jo mindre enn 100D!

Vet ikke, var bare en str jeg så på nettbutikken

Ville fått målt, så du får riktig størrelse.
Change har mange gode bh'er i alle størrelser.
På cup er det DD og så E som kommer etter D.
DD og E er ikke det samme. Jeg kan ikke ha DD, må ha E.

mammatilguttene skrev:

M3rl0t skrev:

Sånn cup messig så kommer er jo rekkefølgen slik: D - DD - E
Men omkretsen har jo og mye å si! En 70E er jo mye mindre enn en 100D f.eks. :)

Bruk målebånd og mål deg. Ligger kalkulator inne på både change og underverker sine sider!

M3rl0t skrev:

mammatilguttene skrev:

M3rl0t skrev:

Sånn cup messig så kommer er jo rekkefølgen slik: D - DD - E
Men omkretsen har jo og mye å si! En 70E er jo mye mindre enn en 100D f.eks. :)

Bruk målebånd og mål deg. Ligger kalkulator inne på både change og underverker sine sider!

Ok, takk

Back
Topp