Change har vel ammebh opp til K? Tror jeg80J her (changestørrelse), så jeg er overlykkelig over at de ikke har økt så mye enda. Håper jeg finner ammebh som passer i det hele tatt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Change har vel ammebh opp til K? Tror jeg80J her (changestørrelse), så jeg er overlykkelig over at de ikke har økt så mye enda. Håper jeg finner ammebh som passer i det hele tatt...
Change har helt opp til K, og de selger også ammebh. Er vel ikke så mange spiler i de, så verdt å sjekke om du må opp en størrelse til.jeg er til vanlig en 75 H, og handler i spesialforetning til vanlig. Men jeg merker at jeg ikke orker at det strammer. så nå forsvinner all fornuft og alt jeg har lært ut vinduet. kjøpte bh på lindex i går, i 85 E og den funker. Og en på kappahl i 95 E. Men uten spiler i begge to. Takler det ikke lengre.
Men hvis de blir for små, ja da vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i større. Seilmaker kanskje?
Change har helt opp til K, og de selger også ammebh. Er vel ikke så mange spiler i de, så verdt å sjekke om du må opp en størrelse til.
Skal innom lindex og kappahl og se om jeg finner en uten spiler jeg ogsåbruker samme str som deg, så krysser fingrene
![]()
Da sjekker jeg lindex først. Takk for tipsDe på lindex likte jeg bedre, føltes som større utvalg, hverfall på senteret jeg var her i Bergen. endte opp med XLNT serien på kappahl.
Ja må vel innom Change en dag, men de er en del dyrere. Så satser på at puppene slutter å vokse, så kan jeg kjøpe noe behaglig og pent der. Blir fortung snart hvis det fortsetter som nå
Change har vel ammebh opp til K? Tror jeg![]()