BH Størrelse!?!?

jeg er til vanlig en 75 H, og handler i spesialforetning til vanlig. Men jeg merker at jeg ikke orker at det strammer. så nå forsvinner all fornuft og alt jeg har lært ut vinduet. kjøpte bh på lindex i går, i 85 E og den funker. Og en på kappahl i 95 E. Men uten spiler i begge to. Takler det ikke lengre.
Men hvis de blir for små, ja da vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i større. Seilmaker kanskje?
Change har helt opp til K, og de selger også ammebh. Er vel ikke så mange spiler i de, så verdt å sjekke om du må opp en størrelse til.
Skal innom lindex og kappahl og se om jeg finner en uten spiler jeg også :D bruker samme str som deg, så krysser fingrene ;)

Change har helt opp til K, og de selger også ammebh. Er vel ikke så mange spiler i de, så verdt å sjekke om du må opp en størrelse til.
Skal innom lindex og kappahl og se om jeg finner en uten spiler jeg også :D bruker samme str som deg, så krysser fingrene ;)

De på lindex likte jeg bedre, føltes som større utvalg, hverfall på senteret jeg var her i Bergen. endte opp med XLNT serien på kappahl.
Ja må vel innom Change en dag, men de er en del dyrere. Så satser på at puppene slutter å vokse, så kan jeg kjøpe noe behaglig og pent der. Blir fortung snart hvis det fortsetter som nå

Bruker fortsatt 75C, men det strammer fælt nå og har ikke mer å gå på :( Må en tur til byen i løpet av helga..

De på lindex likte jeg bedre, føltes som større utvalg, hverfall på senteret jeg var her i Bergen. endte opp med XLNT serien på kappahl.
Ja må vel innom Change en dag, men de er en del dyrere. Så satser på at puppene slutter å vokse, så kan jeg kjøpe noe behaglig og pent der. Blir fortung snart hvis det fortsetter som nå
Da sjekker jeg lindex først. Takk for tips :D slitsomt med spiler akkurat nå :p
Fortung ja! Blir hardt til ryggen det her :p

Gikk fra 75dd og syns det var blitt så stramt og vondt å ha på så sa kjøpte æ 85d og det var deilig.. Lindex sine t-shirt bh e det aller beste syns æ :)

Mine passer igjen, hadde blitt for store rett før jeg ble gravid, men nå er det like før de blir for små! Men merker at spilene er fryktelig ubehagelig, så her har det gått i sportsBH med god støtte i det siste!

Her strammer det også. Puppene har vokst veldig de siste dagene. Før kunne det være litt "lufte" rom mellom puppene og bh, men nå er det ikke sjangs. men jeg må virkelig opp i omkrets altså, får snart ikke puste!

Jeg har 80j før hraviditet og mens jeg er gravid. Mine pupper blir bare mer fyldigere.

Er spent på om jeg finner noen anmebher som holder puppene på plass

Er fortsatt på 75D, men blir vel andre boller etter fødsel :P syns jeg husker fra sist å ha kjøpt amme-BH i E/F-cup...

Back
Topp