BH Størrelse!?!?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Hvordan er det med dere og BH størrelser, hvilken størrelse har dere gitt opp å bruke og hvilken bruker du nå? Måtte akkurat legge vekk den første ammebhen i skuffen da den strammet for mye....

Jeg startet på 75B, gått via 75C med BHforlenger og prøver nå 80C, må vel snart ut å få tak i flere størrelser :-p Føler egentlig det strammer for mye rundt "omkretsen" og ikke så mye i cupstørrelsen. Hmmfff

Hvordan går det med dere?

Puppene tyter over cupen akkurat nå, men går akkurat. Prøver å vente så lenge som mulig før jeg kjøper ny. Holder ikke bare med forlenger :p bruker vanligvis 75f/g, så synes ikke de trenger å bli større. Har en mistanke om at jeg må ha 75h nå :p

Har heldigvis arvet litt ammebher fra mine søstre, men det kjennes ut som om det ikke holder så mye lenger.... Var overraskende små størrelser når jeg først prøvde dem :-p

80D og litt av niplene å brystene vises på oversiden så må nok opp en str ekstra.

jeg er til vanlig en 75 H, og handler i spesialforetning til vanlig. Men jeg merker at jeg ikke orker at det strammer. så nå forsvinner all fornuft og alt jeg har lært ut vinduet. kjøpte bh på lindex i går, i 85 E og den funker. Og en på kappahl i 95 E. Men uten spiler i begge to. Takler det ikke lengre.
Men hvis de blir for små, ja da vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i større. Seilmaker kanskje?

Passer enda, selvom puppene har vokst :)

Samme som før jeg ble gravid, merker lite forskjell på puppene.

Har tydeligvis gått med litt for store bher, for de passer enda, selv om puppene har vokst..:p Men må ha de på det ytterste hakket nå da..

Bare cupen som er liten og spiler er au. Kjøpte noen ammebher på Lindex i forrige uke, så behagelig iforhold til vanlige. Men ikke så fine da ;)

Jeg har 80 C før og fortsatt. Har ikke merket ar de har vekst noe heller da :(
men det kommer vel :)

Jeg har gått opp fire størrelser i cupen og ingenting i omkretsen enda. Damen på change bare ler av meg når jeg kommer inn for nye størrelser... Hun er like overrasket som meg at de vokser så fort. Nå må de ikke vokse mer. Tungt nok...

80J her (changestørrelse), så jeg er overlykkelig over at de ikke har økt så mye enda. Håper jeg finner ammebh som passer i det hele tatt...

75C passer fremdeles, men jeg klarer ikke spiler lenger så jeg har kjøpt noen uten på Lindex i 80C :)

Her har de også vokst veldig mye! Tyter ut av BHen, og spilene er fryktelig vonde. Fikk somlet meg til å bestille noen nye, myke uten spiler i dag, så håper de kommer snart og sitter bra, ikke minst :)

Har gått opp fra 75d til 75e
Selvsagt akkurat kjøåt meg 5(!) nye bh-er rett før jeg ble gravid:shifty:

Back
Topp