Bh-spiler

kristin92

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Den siste uken har bh-spileren på høyre side stukket sånn inn under puppen at det gjør vondt. Har alltid brukt denne typen bh, og den virker heller ikke for liten synes jeg. Må jeg opp i størrelse likevel eller hva tror dere? Er jo bare på den ene siden, er helt greit på venstre side..

Anbefaler å gå til en undertøysbutikk med folk som måler. Veldig mange som tror de har rett størrelse, men egentlig har helt feil. Jeg bruker å gå til change når jeg skal ha bh. Når noe er vondt på bhen tar jeg det som et tegn på at den ikke passer, så jeg ville nok skaffet en ny :)

Sent from my iPad using BV Forum

Må sei meg enig med Søster Nina. Gå t ein skikkelig undertøysbutikk å få hjelp :)

Android appen på SG S5

Sier det samme som Søster Nina. Jeg gjorde det for noen uker siden og du og du så kjekt å få rett størrelse. Jeg kjøpte en ammeBH med spiler der, men hun sa at de anbefaler ikke å bruke BH med spiler i starten av ammingen.

Jeg kjøpte ammeBH uten spiler på ammehjelpen.no etter målingen på butikken.

Det koster litt mer, men gur så deilig det er å ha en skikkelig god BH.

Her he ej slutta me spile..rett å slett for d he blitt ubehagelig :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er også veldig glad i change, har svææære pupper så er igrunn ingen andre plasser jeg finner noen som passer OG ser fine ut. Men nå i graviditeten har jeg gått mye med sportsBH og sånner deilige uten spiler, kjempedeilig å ikke låse inn "venninnene" hele tiden ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Selv har jeg egentlig veldig små pupper, så vil helst ha bh med litt innlegg eller allerhelst push-up bh ;) men må vel finne meg noe annet å bruke nå når disse gjør så vondt..

Sliter med å finne passende bher selv. Kjøpte mange på Victoria Secret i USA i fjor, men puppene er jo blitt enda større nå etter jeg ble gravid, også har jeg ikke prioritert å kjøpe nye som er dyre :-/
Forresten noen som vet hvor man får kjøpt sportsbher i store størrelser som ikke koster all verden?

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp