bh som knirker? *oppdatert med tips*

LilleSpira

Glad i forumet
Noen som har opplevd at bh'n begynner å knirke?

Hva kommer det av?

Har skjedd et par ganger tidligere her, men da etter at jeg har brukt de mye, så har liksom ikke tenkt så mye over det siden det var på tide med nye uansett.

Men den siste mnd har jeg kjøpt 4 nye bh'er, og 3 stk knirker allerede, og bare etter et par dagers bruk (og før vask)

Utrolig irriterende!!

--------------

har fått et tips som fungerer!

Å ha baby olje på der spilen ender under armhulen.

Prøvde det på en av mine verste knirke bh'er idag tidlig og den har vert knirke-fri i hele dag!![:D][:D]

jeg aner ikk hva det kommer av! men jeg har et par sånne selv[8D]

Dårlig kvalitet ?
Har hadt ett par slike som begynnte å knirke å vips så kom bøyla ut..
De som har vært slike er billigbhene.

ORIGINAL: Sha

jeg aner ikk hva det kommer av! men jeg har et par sånne selv[8D]

samma her..også så irriterende[>:] Jeg har endt opp med å KASTE de[8D]

Bher som f.eks er kjøpt på hm er laget av billigere stoff enn feks Change sine bher. Så kvaliteten avgjør endel mtp på det [:)] Noen mener også at det kan ha noe med bruken av tøymykner eller ei, men det har ikke jeg opplevd. Alle mine bher fra hm, lindex, kapphal osv knirker [&:]

ORIGINAL: Håperinderlig..

Bher som f.eks er kjøpt på hm er laget av billigere stoff enn feks Change sine bher. Så kvaliteten avgjør endel mtp på det [:)] Noen mener også at det kan ha noe med bruken av tøymykner eller ei, men det har ikke jeg opplevd. Alle mine bher fra hm, lindex, kapphal osv knirker [&:]

sant det!! jeg har to billig bher og de knirker!
mens de fra change knirker aldri

ORIGINAL: Håperinderlig..

Jeg har ingen billig bh'er fra h&m.

de siste kjøpte bh'ene har kostet fra 250-450kr.

Har tenkt at vask, tøymykner ol kan ha noe med det å gjøre, men disse siste har jeg ikke vasket enda.
Så jeg skjønner det ikke.

MEN.. jeg googlet problemet idag[8D] og fikk et godt tips;

Å ha baby olje på der spilen ender under armhulen (er der det knirker her iallefall)

Jeg prøvde det på en av mine verste knirke bh'er idag tidlig, og den har vert knirke fri i hele dag!![:D]

[:D]

Jeg kjøpte en splitter ny bh fra Change i dag, og den knirker som bare pokker...

Back
Topp