Bh problemer. ...

Kvalitet fremfor kvantitet. Change sine er ikke så dyre, men likevell holder de årevis om man behandler dem rett. HM sine er slappe i strikken etter 2 vask, om de faktisk passet før vask...

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Det kan godt hende, men er sånn det oppleves. Og når jeg var og kikket var det faktisk 65, 70 & 80 som var igjen på det meste...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg var nettopp på netty og kjøpte en ny vanlig BH og en amme...har alltid brukt 75 C, men fikk hun til å måle meg no og då mente hun eg måtte ha 70 E i amme bhen hv.fall...syns egentilg den kjentes stor ut, men prøvde med ammeinnlegg hjemme og då passet den akkuratt...den vanlige kjøpte eg i 70 D..men må ha den på ytterste hakk...men e vel sånn at de vier seg ut etterhvert? :P

Eg var nettopp på netty og kjøpte en ny vanlig BH og en amme...har alltid brukt 75 C, men fikk hun til å måle meg no og då mente hun eg måtte ha 70 E i amme bhen hv.fall...syns egentilg den kjentes stor ut, men prøvde med ammeinnlegg hjemme og då passet den akkuratt...den vanlige kjøpte eg i 70 D..men må ha den på ytterste hakk...men e vel sånn at de vier seg ut etterhvert? :P
Man skal alltid prøve en bh på ytterste hakket. For de går seg som regel ut, og da kan du jobbe deg innover. Om den passer på innerste og vier seg ut er den jo for stor plutselig :)

Back
Topp