Bh problemer. ...

Caroline :)

Elsker forumet
Er det flere enn meg som sliter med og finne bh som passer???

I en mnd sånn ca har jeg fått merker av bhn og puppene har begynt og "ramle" ut av alle sammen:p

Vørt i byen i dag og prøvd både vanlig bh og ammebh, men ingenting passer egentlig. Så ser for meg et stort bh problem etter fødsel når de blir enda større:confused:

Kan det virkelig være så vanskelig å finne en bh som passer??? Endte opp med å kjøpe en amme bh i 85e på h&m og den var akkurat passe. I tillegg var det den største str de hadde:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har alltid hatt problem med og finne en størrelse som passa! :P Bruka 80E og einaste plassen dei har den str (her i nærheten vartfall) er Cubus! Sinnsjukt irriterande, og gruya meg alt no til dei vokse og eg må ha større! Ana ikkje kor eg skal leite lenger.. :(

Amme bh fra h&m er ikke kjempegode, men de fungerer. Jeg har noen gode bh-er fra dyrere undertøysbutikker som koster ca 400 kr stk. Har kjøpt i strl 90f så de er i hvert fall store nok etter fødselen også.

Jeg har nettopp fått meg en drøss med nye bh'er. Kona til min bror har gått ned 4 str (tatt av 30kg), så jeg fikk hennes gamle :) Hun hadde ganske store bryster, og mine har jo vokst, så det passa jo fint!
De er fra Change de fleste, og er kjempegode :)
Litt diverse størrelser, har ikke prøvd alle. Veldig kjekt med nye bh'er! For mannen også ;)

Jeg kjøper bare et merke, på Cubus, det er sånn 2 for 199, de er knall gode! Jeg bruker 90e, (etter brystreduksjon der jeg fjernet 3kg!!) og de har heldigvis ikke vokst!

Eg bruker 75 DD m push up.. einaste plassen eg finner den str e på Lindex :) alle bh på h&m å Cubus blir for små :p nipplane detter ut :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Sliter også med å finne bh som passer, blir øm under brystene fordi bh'en presser (selv om omkretsen er helt grei). Klarer nesten ikke gå med bh lenger...

Kjøpte meg tre nye bh'er for et par uker siden, på Lindex. 90DD/ 85E er jeg blitt nå. Vil ikke kjøpe amme-bh før jeg vet hvordan brystene blir- de har jo vokst en god del allerede, og tror de vil vokse mer når melken kommer ordentlig. Så blir vel til at jeg kjøper noen ammetopper til å ha i sykehusbagen snart, og så kjøper jeg amme-bh når terminen nærmer seg;)

Kommer til å kjøpe amme-bh på change- har bare hørt positivt om de:)

Jeg sliter også med det samme.
Men det værste synes jeg er at jeg finner bare amme-bh med tynne stropper liksom å det kan jeg bare kaste til kråka uansett for da sliter jeg med ryggen med en gang.
Sist var jeg 85 f når prinsen kom. så det gjenstår å se hva jeg blir denne gangen..
Nå går det i sportstopper og bh.

Var innom der i dag, for er der jeg vanligvis handler bh. Men var veldig lite utvalg, sikkert pga salg og sesong bytte ikke så langt unna. :)

Så fant kun en ammebh som ikke klemte noe sted, men den passer nok ikke helt frem til fødsel og etter fødselen:p

Jeg har alltid hatt et problem med å finne bher. Bruker 70 D, og det er sjeldent vanlige klesbutikker har det. Lindex sånn innimellom... Sånn til vanlig handler jeg bher hos change. Gikk opp en cup før jeg var halveis, og har brukt mye sportsbher fra pierre robert og noen vanlige jeg har funnet hos lindex i 80 D. De gnæger som pokker dog :(
I ammebher har jeg en fra bravado, 2 ullbher fra boob og en billig fra cubus. Skal handle noen flere, da fra change, når puppene har normalisert seg etter en måneds tid ca. Jeg råder deg iallefall til å vente til ei stund etterpå før du handler mange ammebher. Kjøp deg 2 rett før termin i en cup større, og drøy resten av shoppingen noen uker. Bravado sine er fine for barmfarge kvinner :)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Change <3 jeg brukte 75 B/C før jeg ble målt og trengte 65 H!! De aller fleste bruker feil bh-str! Sliter også med puppene-detter-ut-syndromet nå om dagen!!

Jeg sverger til sportsbh'ene fra H&M ^^
Alt annet få puppene til å bli såre og klø noe forferdelig :S
Alle bh'ene dom jeg hadde må mest sansynlig kastes nå som puppene vokser :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg har heldigvis tatt vare på noen gamle bh'er jeg brukte når jeg veide 60kg mer! :p
Ammebh'er kjøper jeg når termin nærmer seg eller rett etter tulla har kommet :)

Helt enig! Hvorfor skal større være dyrere??? Kommer jo til og bli blakk på bare bhr :p

Back
Topp