bh...*inspirert*

litlpia

Glad i forumet
noen som vet om butikker hvor personalet kan hjelpe med og finne rette str...? prøvd mye forskjellig,men finner liksom ikke noen jeg er veldig komfortabel med...lyst til å gå i en butikk og spørre omhjelp,men tør ikke....noen som vet om gode butikker,med ok pris hvor personalet er hjelpsomme..?

Det finnes ikke en sånn spesialforretning hos deg da..som bare selger undertøy? Kan få de til å måle deg og kjøpe en der, så vet du hvilken str du trenger.Har jeg gjort-men kjøper billigere et annet sted..[;)]

vanskelig aa gi noen raad naar det ikke staar hvor du er fra...

ORIGINAL: Lene040707

funger ikke Å på tastaturet ditt?[:)]

Litt dyrere spesialbutikker som selger undertøy kan hjelpe.

netty i bergen er hvertfall veeldig flinke

bor i rogaland.-....

ORIGINAL: *Bianco*

har utenlandsk pc, skriver ae, oe og aa... funker fint det!

De butikkene så heter TRIUMF kan sikkert hjelpe men der er det grise priser og da[8D]

Tjølsen AS i Nygata, Mamasita i Kongsgata, begge i stavanger

sørbø ja.....men....har de push up og slikt noe og..? aldri kommet på og gå inn der og se jeg...[:-]

ORIGINAL: *Bianco*

Ha ha! Hun liker sikkert bare å skrive to a`er istedet [8D] Neida... mener hun sa at hun hadde engelsk innstilling [;)]

Over til saken [;)]:
I undertøysforretninger er de VELDIG hjelpsomme. Og proffe ikke minst. Det er ikke flaut å spør betjeningen om hjelp. For de måler BH størrelser 14000 ganger om dagen - minst [;)] og så hjelper de deg til å finne den rette BH til deg. Det er j**** dyrt, men i tillegg har du BHen i mange år.
- You can do it!

Jeg har god erfaring med cubus. De selger jo triumph osv også.
Dessuten så er det den eneste plassen her hvor de har bher som passer meg.

takk for svar:) da tar jeg nok turen innom neste gang jeg er på kvadrat:) og  takk for alle svar:)

Back
Topp