Bh-hjelp!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg er desperat etter nye bh'er :p

Har jo bare amme-bher som passer, alt annet er for lite, bortsett fra en.
Og så har jeg gjort om to av ammebhene (bravado seamless) til vanlig bh, for det går.

Men jeg trenger nye nå altså.

Hvor kjøper dere bh?

Litt redd for netthandel, for har prøvd sånn måling før og det stemmer aldri, får beskjed om at jeg skal ha b-cup mens jeg i virkelighet ikke får plass til brystvorta en gang i b-cup:p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Kan ikke huske sist jeg kjøpte ny bh:p
Men burde kjøpt nye jeg også. Enig med deg at det et best å prøve i butikk, kan være ganske stor forskjell på de ulike merkene;)

Har lurt på å gå i en ordentlig undertøysbutikk og kjøpe ett par skikkelige som faktisk sitter slik de skal. Har mange bomkjøp når det gjelder bher, så tror det kan være verdt det selv om de er bie dyrere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan ikke huske sist jeg kjøpte ny bh:p
Men burde kjøpt nye jeg også. Enig med deg at det et best å prøve i butikk, kan være ganske stor forskjell på de ulike merkene;)

Har lurt på å gå i en ordentlig undertøysbutikk og kjøpe ett par skikkelige som faktisk sitter slik de skal. Har mange bomkjøp når det gjelder bher, så tror det kan være verdt det selv om de er bie dyrere.


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har en sånn undertøysbutikk her i byen, var der en gang og fikk en bh som passa perfekt. Var dobbel d jeg brukte da.
Men nå er den også for liten!!

Skjønner ikke hvorfor disse puppene blir større for hver gang :p

Mulig de går enda mer tilbake i str når amminga blir enda lenger unna men...


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Bh'er er noe herk gått fra 70b til 95DD til nå 80c... De eg har eg gamle og slitte og arva fra mamma ei venninne jobber i undertøysfprretning og hun sier at de hjelper godt til med å finne en som ser fin ut, løfter der den skal uten å stramme, og som er bra for ryggen! Vet hvor mine feriepenger går


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Vi har en sånn undertøysbutikk her i byen, var der en gang og fikk en bh som passa perfekt. Var dobbel d jeg brukte da.
Men nå er den også for liten!!

Skjønner ikke hvorfor disse puppene blir større for hver gang :p

Mulig de går enda mer tilbake i str når amminga blir enda lenger unna men...


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Heldig du da, her blir de mindre og mindre:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bh'er er noe herk gått fra 70b til 95DD til nå 80c... De eg har eg gamle og slitte og arva fra mamma ei venninne jobber i undertøysfprretning og hun sier at de hjelper godt til med å finne en som ser fin ut, løfter der den skal uten å stramme, og som er bra for ryggen! Vet hvor mine feriepenger går


❤️løvemor❤️leon❤️
Nei det er helt håpløst...
Er ikke akkurat det man vil bruke penger på...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Nei er ikkje akkurat det som er første prioritering :p men er vel bedre for både rygg og pupper å investere i ein skikkelig bh eller to.... Men det blir vel med tanken kjenner eg meg sjøl rett ;)


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Nei er ikkje akkurat det som er første prioritering :p men er vel bedre for både rygg og pupper å investere i ein skikkelig bh eller to.... Men det blir vel med tanken kjenner eg meg sjøl rett ;)


❤️løvemor❤️leon❤️
Ja det har du absolutt rett i ;-)
Får se hva jeg gjør ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Lykke til :) du kan jo forresten prøve Google "hvordan finne rett bh størrelse" så får du nok tips om hvor hvordan du skal måle for å finne den perfekte til deg ;)


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Helt tilfeldig hvor jeg kjøper:)
Tar som regel en runde og prøver litt forskjellige... Hater det!:oops:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det er det jeg er på jakt etter om dagen og! Jeg har fått mindre pupper nå, så 80 D er stor :(
Men jeg har kjøpt på Cubus før og har vært veldig fornøyd med!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er det jeg er på jakt etter om dagen og! Jeg har fått mindre pupper nå, så 80 D er stor :(
Men jeg har kjøpt på Cubus før og har vært veldig fornøyd med!


Sent from my iPhone using BV Forum

Cubus sine pleier være bra de :) men no føler eg at eg aldri finner rett størrelse uansett kor masse eg prøver kjempe kjipt....


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Da fikk jeg ordentlig hjelp med bh i dag, og fant en bh som satt perfekt på :-D
Str ble 75 E ;-)
Badetøy fant jeg også, men på H&M ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp