Bh-helvete

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
*¤#*%#*¤&#¤*!!!
Jeg har ingen bher som passer lengre, og jeg hater å gå i butikkene og se, de har gjerne ikke str, og om de har så henger de høyt oppe så jeg ikke når tak i og koster flesk!
Og enda bedre, de er dritstygge!
Så jeg tenkte jeg kanskje kunne se på nett
H&M har ikke større enn 85 rundt, nå skulle jeg nok helst hatt 90 *knurr*
Så jeg tenkte jeg skulle sjekke på laredoute for å se hva størrelser de har
Hva pokker er størrelse 303-306 og 403-406 da??
Prøvde å trykke på den måletabellen deres og får kun opp måletabell fort jakker, bluser, bukser og skjørt, står ingenting om bhstørrelsene de driver med!! *river meg i håret*

Hvor kan jeg kjøpe STORE bher som ikke koster flesk??
(på nett??)

jeg ble større rundt og ikke så veldig i cupen nå som gravid,så jeg har kjøpt extensions på lindex, 3pk med hvit,svart og brun til 39 kr. de synes jeg er geniale,slapp å bytte ut en eneste bh[:D][:D][:D]

ORIGINAL: No.1?

Sjekket ellos da?

Ellos ja, det hadde jeg helt glemt, takker![:)]

ORIGINAL: ca3ne

jeg ble større rundt og ikke så veldig i cupen nå som gravid,så jeg har kjøpt extensions på lindex, 3pk med hvit,svart og brun til 39 kr. de synes jeg er geniale,slapp å bytte ut en eneste bh[:D][:D][:D]

Hehe, sånne har jeg og prøvd, men de har gjerne bare to hekter og bhen har gjerne tre[8D]
Og skal jeg ha sort bh en dag så kan jeg garantere deg at jeg bare finner den brune [8D]
[8|][8|][8|]

ORIGINAL: shannon

ORIGINAL: ca3ne

Hehe, sånne har jeg og prøvd, men de har gjerne bare to hekter og bhen har gjerne tre[8D]
Og skal jeg ha sort bh en dag så kan jeg garantere deg at jeg bare finner den brune [8D]
[8|][8|][8|]

jaja,mine hadde to,så det tenkte jeg ikke over[:D] men jeg tar de aldri av jeg da,så jeg vet hvor jeg har de. står de skal håndvaskes,men akkurat DET driter jeg i[:D]

Hvis du liker de bhene du har men de er for korte rundt så kjøpe sånn til å skjøte på bak, enten på Lindex el på sparkjøp, el kjøpe bh i stor str på lindex el kappahl. Husk og på at den skal passe på ytterste hakk, ikke innerste, for man skal kunne stille den inn når den strekker seg over tid.[:)]

Back
Topp